۶ مرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۲۴
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 83415171
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استفاده نوجوانان از فضای مجازی به اندازه معقول باشد

بوشهر-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بر این باور است فضای مجازی برای انسان هم فرصت و هم تهدید است و نوجوانان باید به اندازه معقول از آن استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر روز یکشنبه در نشست با نوجوانان عضو ستاد نماز جمعه برازجان گفت: نوجوانان باید از فضای مجازی فقط برای کارهای علمی و به یک اندازه معقول استفاده و سعی کنند به جای فضای مجازی بیشتر در فضای حقیقی تحصیل و تحقیق به سر ببرند.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: نوجوانان در سن حساسی هستند به همین خاطر لازم است از طریق مطالعه و کلاس های معرفتی دین خود را شناسایی و آن را حفظ کنند.

وی ادامه داد: در رابطه با مسائل دینی گذشته از اعتقاد، لازم است با پرهیز از گناه رفتار دینی داشته و اهل قرآن و مسجد باشیم.

صفایی بوشهری بیان کرد: در این مسیر همچنین باید سعی کرد سبک زندگی اسلامی داشته و کوشش کنیم در مسیر دیانت دچار لغزش نشویم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: اهمیت دادن به تحصیل از ضروریات نوجوانان است و این مهم زمینه ساز ممتازی آنها در سطح دانشگاه و حوزه است.

صفایی بوشهری تاکید کرد: دوران نوجوانی و جوانی بهترین دوران زندگی انسان است و انسان باید قدر دوران نوجوانی خود که بهترین زمان ساختار سازی است را بداند.

وی اظهار داشت: دوران جوانی و نوجوانی دوران ویژه ای است و به طور حتم در این دوران جسم باید با ورزش قوی شود.

صفایی بوشهری افزود: نوجوانان باید در فضایی زندگی کنند که نشاط و شادابی دوران نوجوانی و جوانی حفظ شود و  لازمه تحقق این مهم تفریح و ورزش در فضایی سالم است.

وی تاکید کرد: نوجوانان به اردو، ورزش، تفریح و نشاط نیاز دارند اما همه اینها باید در قالب یک برنامه ریزی سالم و دینی باشد و طوری نباشد که انسان بخاطر نشاط دچار گناه شود.

6047/6045/7212

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha