رکورد دولت آیت الله رییسی در خدمتگزاری به مردم

بوشهر- ایرنا- مدیرعامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس گفت: آیت الله رییسی با اخلاص، صداقت، پشتکار و مرد خدمت بود و در خستگی ناپذیری، خدمتگزاری، کار و تلاش از خود رکوردی برجای گذاشت که مثال زدنی و بی نظیر است.

به گزارش ایرنا؛ سخاوت اسدی روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری نشست مدیران سازمان منطقه ویژه پارس و شرکت های مجتمع گاز پارس جنوبی و نفت و گاز پارس اظهار کرد: از آنجایی که این شرکت ها از شرکت های اصلی تولید گاز در سکوها و پالایشگاه ها محسوب شده و تامین زیرساخت های منطقه را برعهده دارند به هماهنگی های دقیق و گسترده ای نیاز داریم تا روند تولید بدون وقفه ادامه یابد.

وی با اشاره به شهادت رییس جمهور و همراهانش در سقوط بالگرد، عنوان کرد: از طرفی به دلیل وقوع اتفاق بزرگ و جبران ناپذیرِ شهادت رییس جمهوری اسلامی ایران و یاران شهیدشان، ضرورت دارد که مراکز تولید از آمادگی بیشتری برخوردار باشند تا تولید بدون وقفه انجام شود.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با اشاره به هماهنگی های انجام گرفته با مدیران این شرکت ها، افزود: در نشستی که با این مدیران برگزار شد، هماهنگی های لازم در حوزه های مختلف از تعمیرات و اورهال پالایشگاه ها و سکوها گرفته تا رفع معایب و مشکلات اجرایی در سکوها، پالایشگاه ها و سایر نقاط مباحثی مطرح شده است.

تولید بدون وقفه ادامه دارد

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند نباید در روند امور کشور خللی پیش بیاید، صنعت نفت به عنوان یکی از زیرساختی ترین صنایع کشور که تامین انرژی را برعهده دارد، بر اساس دستور وزیر نفت و سایر مسئولین، در اماده باش کامل قرار دارد تا تولید بدون وقفه و بدون هیچ خللی انجام شده و تامین گاز مردم، صنایع، پتروشیمی ها به ویژه نیروگاه های تامین برق کشور مانند گذشته همچنان ادامه یابد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس درمورد دستاوردهای دولت آیت الله رییسی نیز گفت: دولت سیزدهم در حوزه نفت و گاز دستاوردهای قابل توجهی داشت که افتتاح پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی و همچنین افتتاح فاز ۱۱ در سال گذشته از دستاوردهای مهم این دولت به شمار می آید.

اسدی با بیان این که در سال جاری چندین طرح آماده افتتاح است ، بیان کرد: قرار بود رییس جمهور برای افتتاح این طرح ها در منطقه حضور پیدا کنند که متاسفانه با از دست دادن ایشان به تعویق افتاد.

طرح های مهم دولت سیزدهم در صنعت نفت

وی افتتاح طرح های متعدد، اتمام و بهره برداری از طرح های نیمه تمام و همچنین تعیین تکلیفِ طرح های بلاتکلیف مانند طرح فشارافزایی را از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم در صنعت نفت دانست.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در مورد خدمات دولت سیزدهم در حوزه مسئولیت های اجتماعی در وزارت نفت گفت: در این حوزه با رویکردی که رییس جمهور و وزیر نفت داشتند، رشد چندصد برابری اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: بر اساس اطلاعات موجود وزارت نفت حدود ۱۵۰ هزار میلیارد ریال در حوزه مسئولیت های اجتماعی طرح دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در مورد مسئولیت های اجتماعی در استان بوشهر نیز گفت: در سفر دوم آیت الله رییسی به استان بوشهر ۵۵ هزار میلیارد ریال مصوب شده که بخشی از آن را شرکت ملی نفت و بخشی هم توسط شورای راهبردی تامین می شود که طرح های این بخش در حال اجرا هستند.

اسدی در حوزه اشتغال نیز گفت: با توجه به تاکید رییس جمهور در سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در اشتغال جوانان بومی رکورد بی نظیری در منطقه ثبت شده است.

بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رییسی خادم‌الرضا (ع)، هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی»، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و ایشان به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی بن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

آیت الله سیّد ابراهیم رییس‌الساداتی معروف به رئیسی ۶۴ ساله هشتمین رییس‌جمهور ایران بود.

وی متولد ۲۳ آذر ۱۳۳۹ شهر مقدس مشهد بود و مسوولیت‌هایی چون ریاست قوه قضاییه و معاونت اول این قوه، دادستانی کل کشور، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و نایب رئیسی مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان قدس رضوی را در کارنامه داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha