۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۰۶
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85487665
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تبدیل استان بوشهر به کارگاه عمرانی با همت شهید رئیسی محقق شد

بوشهر-ایرنا- استاندار بوشهر گفت: تبدیل کشور و بویژه استان بوشهر به کارگاه عمرانی در سایه همت و تلاش شهید آیت الله رئیسی محقق شده و باید همواره مدیون خدمات ارزنده وی و یارانش باشیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد محمدی‌زاده در پیش از خطبه‌های نماز جمعه بوشهر اظهار کرد: شهید رئیسی دلداده و ارادتمند سردار شهید سلیمانی بود و همواره در عملکرد و صحبت‌هایش دشمنان اسلام و بویژه آمریکا، انگلیس و اسراییل را تحقیر کرد.

وی بیان کرد: سردار شهید سلیمانی عاشق شهادت بود و برای شهادتش دعا می کرد و ارتباط قلبی رئیس جمهور با شهید سلیمانی نیز تنها برای نائل شدن با فیض شهادت در مسیر خدمت بود.

استاندار بوشهر تصریح کرد: شهید رئیسی به عنوان خادم الرضا روحیه جهادی انقلابی داشت و با این روحی بر بسیاری از مشکلات فائق آمده بود.

وی افزود: رئیس جمهور مردمی دولت سیزدهم به شدت از حرف‌های اختلافی و تفرقه انگیز دوری می‌کرد و بر همین اساس در برابر هر گونه تهمت و ناسزا سکوت در پیش می‌گرفت.
محمدی‌زاده ادامه داد: شهید رئیسی در تصمیم‌های خود برای اجرا طرح‌های شاخص خود را معطل تامین و حل منابع مالی نمی کرد چراکه اعتقاد داشت به هر نحوی که شده باید طرح‌های مهم و مورد مطالبه مردم هر چه سریع‌تر اجرایی شوند.

وی یادآور شد: در سفر دوم شهید رئیسی به استان بوشهر در برازجان، حجت الاسلام مصلح امام جمعه این شهر سه درخواست نوسازی بیمارستان قدیمی، سرعت بخشی به روند احداث سد دالکی و احداث باند دوم محور دالکی تا کنارتخته را ارائه کردند که شهید رئیسی پس از رفتن به پشت تریبون به مردم قول دادند که این طرح‌ها در دولت سیزدهم به اتمام برسند.

محمدی‌زاده اظهار کرد: در استان بوشهر مسئولان در ادامه راه شهید رئیسی راه خدمت و جلب حداکثری رضایت‌مندی مردم را با جدیت تمام دنبال خواهند کرد.

وی همچنین از حضور حماسی و پرشور بوشهری‌ها در برنامه‌های پاسداشت شهادت آیت الله رئیسی و یارانش قدردانی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha