۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۴۸
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 83412483
T T
۰ نفر

۴۸ عامل مرتبط با موادمخدر در مهاباد دستگیر شدند

۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۴۸
کد خبر: 83412483
۴۸ عامل مرتبط با موادمخدر در مهاباد دستگیر شدند

مهاباد - ایرنا - فرمانده انتظامی مهاباد گفت: ۴۸ نفر از عاملان مرتبط با مواد مخدر از جمله اعضای شبکه‌های تهیه، توزیع و پخش مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ رضا ظهیریان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاک‌سازی مناطق آلوده به جرم از حیث تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر، اجرای طرح ویژه در دستور کار این انتظامی در ۱۰ روز گذشته قرار گرفت.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح با تلاش ماموران دایره مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، سه نفر عضو اصلی شبکه قاچاق مواد مخدر، پنج نفر عوامل توزیع و ۴۰ نفر از معتادان و کارتن خواب‌ها از سطح شهر جمع‌آوری و در قالب ۱۴ فقره پرونده قضایی تحویل ارگان‌های مربوطه شدند.  

وی اضافه کرد: در این ارتباط همچنین ۶ کیلوگرم مواد مخدر، چهار دستگاه خودرو سواری و چهار هزار و ۲۱۴ عدد قرص‌های غیرمجاز، روانگردان، تقویتی و جنسی از سوداگران مرگ کشف شد.  

در ماه گذشته نیز بیش از ۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۷۰ نفر از عاملان مرتبط با این مواد در مهاباد از جمله اعضای شبکه تهیه، توزیع و پخش مواد مخدر و معتادان متجاهر در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاک سازی مناطق آلوده، شناسایی و دستگیر شدند.

مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بداخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج‌گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

مهاباد دارای با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت و سه کلانتری در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.

۹۹۰۳/۶۱۸۵/۲۰۹۳

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha