۲۸ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۳۱
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 83824692
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۳ عامل مرتبط با موادمخدر در مهاباد دستگیر شدند

۲۸ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۳۱
کد خبر: 83824692
۸۳ عامل مرتبط با موادمخدر در مهاباد دستگیر شدند

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی مهاباد گفت: ۸۳ نفر از عاملان مرتبط با مواد مخدر از جمله اعضای شبکه‌های تهیه، توزیع و پخش مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ برزو تجاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاک‌سازی مناطق آلوده به جرم از حیث تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر، اجرای طرح ویژه از ابتدای خرداد در دستور کار این انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح با تلاش ماموران دایره مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، سه نفر عضو اصلی توزیع مواد مخدر، ۲۵ نفر از اعضای باند خرده فروش و ۵۵ نفر معتاد متجاهر در سطح شهر شناسایی و جمع آوری شدند. 

وی اضافه کرد: در این ارتباط همچنین ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر، ۶ دستگاه خودرو سواری و پنج دستگاه موتورسیکلت توقیف و روانه پارکینگ شد.  

در ماه گذشته نیز بیش از ۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۳۵ نفر از عاملان مرتبط با این مواد در مهاباد از جمله اعضای شبکه تهیه، توزیع و پخش مواد مخدر و معتادان متجاهر در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاک سازی مناطق آلوده، شناسایی و دستگیر شده بودند.

مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بداخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج‌گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

مهاباد دارای با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت و سه کلانتری در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha