۲۸ تیر ۱۳۹۸، ۱۷:۳۸
کد خبرنگار: 1110
کد خبر: 83402347
T T
۰ نفر
فلسطین ادعاهای مقام آمریکایی درباره رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

تهران- ایرنا- وزارت امور خارجه فلسطین روز جمعه ضمن محکومیت سخنان نماینده ویژه آمریکا در امور خاورمیانه در حمایت از رژیم صهیونیستی، تأکید کرد که مردم فلسطین در برابر هر توطئه ای می ایستند و «جیسون گرینبلات» و طرح های ضد فلسطینی وی نیز راهی به جز نابودی ندارند.

به گزارش خبرگزاری رسمی فلسطین (سما)؛ وزارت امور خارجه فلسطین در بیانیه ای، سخنان گرینبلات را که مدعی شده بود "اسرائیل قربانی است و کرانه باختری اشغال نشده"، تلاشی رسمی برای نابودی کامل قوانین بین المللی و میثاق سازمان ملل متحد دانست.

گرینبلات روز گذشته (پنجشنبه) در گفت وگو با شبکه آمریکایی « PBS» مدعی شد: اسرائیل قربانی است و از زمان تأسیس تاکنون همواره در معرض حملات تروریستی قرار داشته و همچنان با این حملات روبه روست.

در این بیانیه آمده است: گرینبلات سعی دارد اسرائیل را با وقاحت تمام، جلاد اشغالگر را به قربانی تبدیل و اشغالگری آن را به طور کامل انکار کند.

وزارت امور خارجه فلسطین با طرح این پرسش که پس از سخنان گرینبلات، دیگر چه چیزی از طرح بی اساسِ معامله قرن باقی مانده تا به مردم فلسطین عرضه شود! افزود: مردم فلسطین می توانند هر توطئه ای را خنثی کنند و با پایبندی به حقوق ملی و عادلانه خود در سرزمینشان بمانند. گرینبلات و همکاران و طرحش هم به حکم تاریخ، نابود خواهند شد.

گرینبلات در مصاحبه خود با کتمان حقایق و سرپوش گذاشتن بر جنایات صهیونیست ها در سرزمین اشغالی فلسطین، گفت: به یاد ندارم "اسرائیل" حتی یک مورد اشتباه مرتکب شده و یا از حد خود فراتر رفته باشد؛ حتی اگر اشتباهی هم مرتکب شده، برای جبران آن نهایت سعی خود را کرده است.

اظهارات این مقام آمریکایی در حالی است که رژیم صهیونیستی از آغاز تأسیس تاکنون، وحشیانه ترین جنایات را در حق ملت مظلوم فلسطین مرتکب شده و همچنان به اقدامات جنایتکارانه خود ادامه می دهد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha