۲۸ تیر ۱۳۹۸، ۱۴:۵۳
کد خبر: 83402155
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسئولان نظام اسلامی با قدرت از منافع ملی دفاع می کنند

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مسئولان ایران اسلامی با قدرت از منافع ملی و خواسته های مردم در برابر زیاده خواهی دشمنان و در پیمان بین المللی برجام دفاع می کنند.

به گزارش ایرنا، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» در خطبه های نماز جمعه اراک افزود: کشورهای اروپایی ۱۱ تعهد از جمله بازگرداندن بهای نفت و ارتباط بانک های جمهوری اسلامی ایران با بانک های جهانی را برعهده گرفته بودند که تا کنون هیچ کدام از این تعهدات عملیاتی نشده است.

وی ادامه داد: مسئولان نماینده و امین ملت در برجام هستند و شجاعانه و قاطعانه از حق مردم کشور در این پیمان بین المللی دفاع می کنند.

امام جمعه اراک با گرامیداشت پنجم مرداد ماه سالروز تاسیس نماز جمعه توسط امام راحل (ره) خاطرنشان کرد: برگزاری نماز جمعه از جمله آثار گران سنگ انقلاب اسلامی و حاکمیت ولایت فقیه است.

وی ادامه داد: نماز جمعه اکنون به برکت امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی  در ۸۹۰ نقطه شیعه نشین و ۱۰۰ منقطه  سنی نشین کشور برگزار می شود که سرمایه بزرگ سیاسی و فرهنگی کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نماز جمعه  مایه عزت، شرف، سربلندی امت اسلامی و بخش مهمی از سرمایه  اجتماعی، فرهنگی و سیاسی انقلاب اسلامی است.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: مردم استان مرکزی به عنوان استان امام راحل(ره)، آیت الله اراکی و خوانساری و استان ۶۲۰۰ شهید والا مقام باید در نماز جمعه حضور پرشور و فعال تری داشته باشند.

امام جمعه اراک ادامه داد: نماز جمعه قرارگاه فرهنگ اسلام و قرآن و خط مقدم ایستادگی و مقاومت در برابر توطئه ها و دشمنی بدخواهان  انقلاب اسلامی است.

آیت الله دری نجف آبادی یاد آور شد:  ۳۴ مدرسه طلبگی خواهران و برادران در پایه های مختلف ۲، سه و چهار در استان مرکزی فعال است و تا کنون ۲ هزار طلبه خواهر در این مدارس دانش آموخته و ۲ هزار نفر در حال تحصیل هستند.

وی با یادآوری ایجاد مدارس پیش حوزوی امام مهدی(عج) در استان مرکزی گفت: این مدارس در مقاطع مختلف پیش دبستانی، دبستان، دبیرستان و سطح یک و ۲ در استان فعال هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: مدارس امام مهدی(عج) در استان از بازدهی مناسبی برخوردار است و می طلبد که  مردم با ارایه کمک های نقدی و غیر نقدی به این مدارس زمینه افزایش ارایه خدمت به دانش آموزان را فراهم کنند.

  نماز عبادی سیاسی روز جمعه در ۳۳ نقطه استان مرکزی برگزار می شود.

۱۹۵۵/۶۰۱۳/

برچسب‌ها