۲۰ تیر ۱۳۹۸، ۸:۳۸
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 83389894
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱۸ متقاضی پشت نوبت فرزندخواندگی در شیروان

۲۰ تیر ۱۳۹۸، ۸:۳۸
کد خبر: 83389894
۱۱۸ متقاضی پشت نوبت فرزندخواندگی در شیروان

بجنورد- ایرنا- سرپرست اداره بهزیستی شیروان گفت: هم اینک ۱۱۸ متقاضی فرزندخواندگی در این شهرستان خراسان شمالی پشت نوبت تحویل کودک هستند.

علی اکبر آرام روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در سه ماه نخست امسال ۱۵ فرزند در مراکز شبه خانواده این شهرستان پذیرفته و ۱۳ فرزند از مراکز به خانواده خود ترخیص و تحویل شده اند.

وی با بیان اینکه در این مدت همچنین یک کودک به صورت فرزندخواندگی به متقاضیان واجد شرایط تحویل داده شده است گفت: برای ۱۱ نفر از متقاضیان فرزندخواندگی تشکیل پرونده و اقدامات مربوط به آن انجام شد.

آرام از تشکیل پرونده برای هشت نفر از فرزندان بی سرپرست و بدسرپرست پشت نوبت امداد خبر داد و افزود: در حال حاضر از ۴۰ نفر ار فرزندان امدادبگیر در نزد خانواده های جایگیزین حمایت می‌شود.

سرپرست اداره بهزیستی شیروان گفت: برای شش ماهه اول سال مبلغ ۵۷۴ میلیون ریال مستمری به فرزندان امداد بگیر پرداخت می‌شود و همچنین ۳۶۹ میلیون ریال به مراکز غیردولتی اجتماعی (هیات امنایی) یارانه پرداخت می‌شود.

شیرخوارگاه حضرت فاطمه (س) شیروان از آبان ماه ۸۶ فعالیت خود را در ۲ بخش نوزادان و کودکان آغاز کرد که محل نگهداری نوزادان تا ۴ سالگی است و امسال بخش نوزادان زیر ۲ سال آن به بجنورد انتقال پیدا کرد.

۷۱۸۶/ ۶۰۴۲

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha