۱۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۲۶
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 83380998
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نائب قهرمان جهان: تلاش و همدلی ناجی کشتی همدان است

همدان- ایرنا- نائب قهرمان سابق کشتی جهان گفت: تلاش و همدلی راهکار نجات کشتی استان همدان در وضعیت کنونی است.

سعید ابراهیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه وضعیت کشتی همدان به لحاظ فنی دلچسب نیست، گفت: بضاعت فعلی کشتی همدان همین است و باید با تلاش بیشتر و روحیه اتحاد و همدلی این شرایط را تغییر داد.

وی با تمجید از مدیریت جدید هیأت کشتی همدان گفت: حمیدرضا یاری در همین ۲ ماه اخیر اقدام‌های بسیار مؤثری را در مسیر رشد و اعتلای کشتی استان انجام داده که نویدبخش بازگشت این رشته ورزشی به روزهای اوج گذشته است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: کشتی در همدان ورزش ریشه داری است که از ظرفیت‌ها و استعدادهای بسیار خوبی برخوردار بوده و انتظار داریم همه پیشکسوتان، قهرمانان و مربیان گذشته با ایجاد فضای همدلی و هم افزایی، کشتی را از این شرایط خارج کنند.

نایب قهرمان کشتی جهان در ۲۰۰۷ باکو بیان کرد: کشتی این استان هنوز هم می‌تواند جایگاه گذشته خود را در سطح ملی به دست آورد اما رسیدن به این مهم نیاز به عزم راسخ از سوی بزرگان کشتی دارد.

سرمربی تیم امیدهای کشتی همدان یادآور شد: سطح فنی بین نفرات اول تا پنجم اوزان کشتی استان زیاد است و با ضعف مواجه هستیم اما حل این مشکل شدنی است و می‌توان با برنامه مدون و کار گروهی لازم به کمک بزرگان کشتی نواقص را برطرف ساخت.

ابراهیمی افزود: هم اکنون کادر مدیریتی و فنی بسیار خوبی در کشتی استان شکل گرفته است و انتظار داریم با اعتماد به آنها، فرصت لازم برای برگشت کشتی به روزهای اوج خود داده شود.

این قهرمان آسیایی و جهانی اظهار داشت: به آینده کشتی استان بسیار امیدوار هستم و اطمینان می‌دهم با حفظ همین وحدت و همدلی می‌توان جایگاه اصلی خود را در سطح ملی پس گرفت.

همدان دارای حدود ۵ هزار کشتی گیر در رده‌های سنی مختلف است.

۷۵۲۰/۲۰۹۰

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha