۲۴ خرداد ۱۳۹۸، ۹:۵۶
کد خبرنگار: 1168
کد خبر: 83352234
T T
۵ نفر
تیم ملی والیبال ایران  مقابل کانادا باید هوشمندانه عمل کند

ارومیه- ایرنا- کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال ایران گفت: ایران در نخستین دیدار هفته سوم لیگ ملت ها کار سختی مقابل کانادا دارد و باید هوشمندانه عمل کند.

ساسان خداپرست روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ملی کانادا یکی از بهترین تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ است و سال گذشته نیز به دور نهایی راه یافت.

وی بیان کرد: شاید به نظر برخی کارشناسان تیم‌های روسیه و لهستان جز ء حریفان قدرتمند تیم ملی ایران محسوب شود ولی تیم ملی کانادا نیز با ایجاد تحول چشمگیر در جریان رقابت‌های امسال نشان داده است که حریف دست و پا بسته‌ای نیست.

وی ادامه داد: با بهبود مصدومیت بازیکنان تأثیرگذاری همچون سید محمد موسوی و امیر غفور و بهره گیری تیم ملی ایران از این بازیکنان می‌توان دیدارهای حساس و جذاب هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال را با موفقیت پشت سر گذاشت.

پیشکسوت والیبال ارومیه و ایران گفت: برگزاری دیدارهای هفته سوم در سالن غدیر ارومیه در مقابل دیدگان هزاران هوادار مشتاق ارومیه‌ای عرصه را برای حریفان تنگ می‌کند و بدون شک تیم ملی ایران با انگیزه بیشتری به میدان می‌رود.

خداپرست گفت: تیم ملی والیبال ایران در جریان رقابت‌های امسال شروع بسیار قابل قبولی داشت و با کسب پیروزی‌های مداوم از جایگاه مناسبی در جدول رده بندی برخوردار است و امید زیادی برای صعود به دور بعدی دارد.

وی اضافه کرد: عملکرد موفقیت آمیز تیم ملی در ۶ دیدار ۲ هفته گذشته موجب شده است تا بازیکنان با آمادگی کامل در شهر ارومیه حاضر شوند و با برخورداری از حمایت هواداران، اعضا و کادر فنی تیم، به کسب حداکثر امتیاز در دیدارهای هفته سوم امیدوار باشند.

به گزارش ایرنا امروز، جمعه هفته سوم این رقابت‌ها در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه کلید می‌خورد و بسیاری از مردم جهان از تلویزیون به تماشای این رویداد و رفتارهای تماشاگران می‌نشینند و در لابلای این رویداد بین المللی نیز با قابلیت‌های ملی پوشان ارومیه‌ای تیم ایران و ظرفیت‌های این شهر آشنا می‌شوند.
سعید معروف، میلاد عبادی پور، مرتضی شریفی و محمدرضا حضرت پور چهار ارومیه‌ای فهرست ۱۴ نفری تیم ملی ایران برای حضور در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال هستند.
این رویداد ورزشی با حال و هوای متفاوتی در ارومیه دنبال می‌شود زیرا این شهر از یک سو برای نخستین بار تعدادی از این رقابت‌های مهم بین المللی را میزبانی می‌کند و از سوی دیگر مردم علاقه مند این شهر به رشته والیبال با حساسیت بالا درخشش بازیکنان ملی پوش ارومیه‌ای را دنبال می‌کنند.
موضوع میزبانی شهر ارومیه در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال در اواخر سال گذشته تصویب و نهایی شد و نخستین گام‌ها برای میزبانی باشکوه و بدون مشکل در این خصوص طی این مدت برداشته شد تا نام ارومیه در تاریخ این رقابت‌ها به یادگار بماند.
طی سال‌های گذشته تنها تهران به لحاظ شرایط فنی و استانداردهای برگزاری مسابقات، استحقاق میزبانی رقابت‌های بین المللی از جمله در حوزه والیبال را داشت و در چنین شرایطی ارومیه نخستین شهر به جز پایتخت به شمار می‌رود که لیگ ملت‌های والیبال را میزبانی خواهد کرد.
میزبانی شایسته این شهر در رقابت‌های موسوم به «AVC CUP » طی سال ۱۳۸۹ خاطره خوبی در ذهن والیبال دوستان آسیایی، ایرانی و ارومیه‌ای برجا گذاشت که همین امر تجربه بسیار خوبی برای رقابت‌های بزرگ‌تری چون لیگ ملت‌های والیبال محسوب می‌شود.
پس از آن نیز رقابت‌های آسیایی دیگری به میزبانی ارومیه برگزار شد که این شهر والیبال خیز با روسفیدی از آن بیرون آمد و نام پایتخت والیبال آسیا برای این شهر تبلور یافت.

۷۱۵۶/‏۳۰۷۲

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha