۱۱ خرداد ۱۳۹۸، ۲۰:۳۶
کد خبر: 83337206
T T
۰ نفر
سرمربی اسبق بارسا: اگر جای رئیس بودم هرگز «گریژمان» را نمی خریدم

تهران- ایرنا- سرمربی اسبق آبی اناری ها در خصوص پیوستن احتمالی «آنتوان گریژمان» به این تیم اظهار داشت: مستندی که او ساخت بسیار آزار دهنده بود؛ اگر به جای رئیس بودم هرگز با او قرارداد نمی بستم.

جو باشگاه بارسلونا به طور تمام و کمال به سود «آنتوان گریژمان» ستاره اتلتیکو مادرید نیست و در همین بین مرد فرانسوی با وجود نامشخص بودن مقصد بعدی، گفته است مادرید را برای بازی کردن در جایی دیگر ترک می‌کند.


رقم فسخ قرارداد گریژمان از اول جولای ۲۰۱۹ از ۲۰۰ به ۱۲۰ میلیون یورو کاهش می‌یابد و بارسا تنها باشگاهی است که بیشتر از سایرین با وی ارتباط داده شده و برخی بر این باورند که توافق او و آبی اناری‌ها مدت‌ها پیش نهایی شده است.


با این حال، صدای معترضانی از داخل باشگاه به گوش می‌رسد که به هیچ عنوان تمایلی به حضور وی در نیوکمپ ندارند از جمله «کارلس رکساچ» سرمربی اسبق کاتالان‌ها.


رکساچ در رادیو کاتالونیا بدون هیچ واهمه‌ای اظهار داشت: رئیس باشگاه نظر مرا نپرسید اما در یک موقعیت که نظر من پرسیده شد و گفتم که هرگز با گریژمان قرارداد نمی بندم؛ ویدئویی که او (گریژمان) ساخت و منتشر کرد بسیار مرا آزار داد و من بعدها گفتم که از لحاظ فوتبالی او دقیقاً در پست مسی بازی می‌کند؛ فکر می‌کنم بازیکنان دیگری وجود دارند که از او بهتر هستند یا دست کم فوتبال متفاوتی ارائه می‌دهند.


ورزشی **۳۹۹۱**۹۱۲۹

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha