۲۸ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۰۵
کد خبر: 83104957
T T
۰ نفر

گريژمان: نمي خواستم سرباز زيردست مسي باشم

۲۸ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۰۵
کد خبر: 83104957
گريژمان: نمي خواستم سرباز زيردست مسي باشم

تهران- ايرنا- «آنتوان گريژمان» ستاره باشگاه اتلتيكو مادريد از ليونل مسي و سايه سنگين او در بارسلونا به عنوان عاملي تاثيرگذار در تصميمش براي رد پيشنهاد آبي اناري ها ياد كرد.

به گزارش ايرنا، كانال پلاس فرانسه روز دوشنبه نوشت: «آنتوان گريژمان» ستاره فرانسوي باشگاه اتلتيكو مادريد در مصاحبه اي توضيحاتي در خصوص تصميمش براي رد پيشنهاد بارسلونا ارائه داد و مدعي شد كه هم تيمي هايش هر كاري كه مي توانستند براي نگه داشتن او در اتلتيكو انجام داده اند.
گريژمان به دفعات به آبي اناري پوشان ارتباط داده شده بود، اما در ماه ژوئن با انتشار ويديويي اعلام كرد كه در جمع سفيد و قرمز پوشان باقي خواهد ماند.
مهاجم تيم ملي فرانسه در مصاحبه با كانال پلاس از مسي و سايه سنگين او در بارسلونا به عنوان عاملي تاثيرگذار در تصميمش ياد كرد.
وي در اين باره اظهار داشت: سختي رد كردن پيشنهاد بارسا؟ اين تصميم بسيار سختي بود؛ بارسلونا شما را مي خواهد، با شما تماس مي گيرد و پيام مي دهد.
گريژمان افزود: اما نقش سرباز زير دست مسي را بازي كردن به طور ناخودآگاه در تصميم من تاثيرگذار بود، با اين حال هم تيمي ها و اعضاي باشگاه هر كاري كه از دستشان بر مي آمد، براي نگه داشتن من در اتلتيكو انجام دادند. آن ها با من حرف زدند و دستمزد مرا افزايش دادند و هر كاري كه مي توانستند انجام دادند تا ثابت كنند اينجا خانه من است و من نبايد خانه ام را ترك كنم.
مهاجم آبي ها پيش تر نيز در مصاحبه اي رد پيشنهاد كاتالان ها را سخت ترين تصميم دوران فوتبالي خود خوانده بود.
در فهرست نامزدهاي توپ طلاي سال 2018 كه چندي پيش از سوي نشريه فرانس فوتبال اعلام شد، نام گريژمان به عنوان يكي از ستاره هاي تيم ملي فرانسه در دومين قهرماني آبي ها در جام جهاني روسيه، به چشم مي خورد.
ورزشي**3991**1584