۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۵۳
کد خبر: 83318627
T T
۰ نفر
مخالفت همه جانبه رختكن بارسا با حضور «گريژمان» در نيوكمپ

تهران- ايرنا- رختكن آبي اناري ها به دليل بازي «موش و گربه» اي كه «آنتوان گريژمان» فصل گذشته براي بارسا به راه انداخت و در پايان هم از رفتن به نيوكمپ منصرف شد، با حضور مرد فرانسوي در اين تيم مخالف بوده و اين موضوع را به اطلاع رياست باشگاه هم رسانده اند.

شايد بازي كردن در بارسلونا براي «آنتوان گريژمان» در فصل آينده كار سختي باشد چرا كه براساس گزارش اسپورت اسپانيا از منبعي داخل رختكن آبي اناري ها، مهاجم فرانسوي در بين اعضاي اين تيم چهره «محبوبي» نبوده و در صورت امضاي قرارداد با وي، از سوي آنها مورد استقبال قرار نخواهد گرفت.
در حقيقت بازيكنان بارسا اين موضوع را به روشني به اطلاع «جوزپ ماريا بارتومئو» رئيس باشگاه رسانده اند و اگرچه آنها تاكنون چنين موضعي در قبال بازيكنان جديد الورود اتخاذ نكرده اند اما داستان گريژمان متفاوت است.
در درجه اول گريژمان به دليل مستندي كه فصل گذشته ساخته بود، جايگاه خوب و قابل قبولي نزد بازيكنان بارسا ندارد؛ به عبارت ديگر از نظر آبي اناري ها اينكه آنها با آغوشي باز در انتظار وي بودند و مرد فرانسوي با آن مستند به يكباره آغوش آنها را پس زده، اتفاق بخشودني نيست.
در واقع از نظر آنها اين نوعي بي احترامي به بازيكنان و باشگاه بوده است؛ آنها بر اين باورند كه بازيكني كه نه تنها با بارسا بلكه با تيم خودش بدين شكل رفتار مي كند، لياقت پوشيدن پيراهن آبي اناري ها را ندارد.
بسياري از بازيكنان احساس مي كنند به آنها خيانت شده و اين گناه قابل بخششي نيست؛ «ليونل مسي» نيز گفته است كه برخلاف گزارش ها، او هرگز تمايلي به جذب مرد فرانسوي نداشته و از مديريت براي خريد وي درخواستي نكرده است.
براساس نظرسنجي انجام شده توسط اسپورت، هواداران نيز با 50 هزار راي (67 درصد آراء)، مخالف خريداري گريژمان هستند و سوت هاي ممتدي كه آنها در بازي تيمشان مقابل اتلتيكو در روز ششم آوريل سر دادند، گواه اين موضوع است.
عمده دليل مخالفت رختكن بارسا با گريژمان بازي به اصطلاح «موش و گربه» اي است كه وي فصل گذشته براي آنها راه انداخته بود.
ورزشي**3991**9118**

سرخط اخبار ورزش