۱۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۰۲
کد خبر: 83336321
T T
۱۷ نفر

اتلتیکو مادرید از بارسلونا شکایت می کند

۱۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۰۲
کد خبر: 83336321
اتلتیکو مادرید از بارسلونا شکایت می کند

تهران- ایرنا- باشگاه اتلتیکو مادرید پس از انتشار اخبار مبنی بر توافق مخفیانه باشگاه بارسلونا با «آنتوان گریژمان» در ماه مارس، از کاتالان ها شکایت می کند.

شبکه رادیویی کادنا سر اسپانیا مدعی شد که آنها اسنادی را در اختیار دارند که نشان می دهد مهاجم فرانسوی اتلتیکو از ماه نوامبر سال گذشته مذاکرات خود را آغاز کرده و در ماه مارس ۲۰۱۹ به توافق نهایی رسیده اند؛ یعنی تنها چند روز پیش از بازی برگشت تیم مادریدی مقابل یوونتوس در یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا!


گریژمان هم اکنون تا سال ۲۰۲۳ با اتلتیکو قرارداد دارد و این در حالی است که مبلغ فسخ قرارداد وی در روز اول جولای از ۲۰۰ به ۱۲۰ میلیون یورو کاهش پیدا خواهد کرد.


با این حال، مرد فرانسوی اوایل ماه گذشته به طور رسمی اعلام کرد که در پایان فصل از جمع اتلتیکو مادرید جدا خواهد شد و مقصد احتمالی بعدی وی بارسلونا است.


اما از لحظه انتشار اخبار توافق ماه مارس وی با بارسلونا، خشم ساکنان واندا متروپولیتانو علیه آبی اناری ها برانگیخته شده است چرا که آنها معتقدند در حالی که شاگردان «دیگو سیمئونه» هنوز چیزهایی زیادی برای جنگیدن در لیگ قهرمانان و لالیگا پیش روی خود داشتند، کاتالان ها از پشت به آنان خنجر زده اند.


حالا قرمز و سفیدپوشان مادرید قصد دارند تا با ارزیابی موضوع، اقدامات قانونی را علیه بارسا انجام دهند.


ورزشی **۳۹۹۱**۱۰۶۷**

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha