۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۱۲
کد خبر: 83334690
T T
۶ نفر

اسناندار کرمان :

خیرین به کمک دولت بیایند

۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۱۲
کد خبر: 83334690
خیرین به کمک دولت بیایند

کرمان – ایرنا – استاندار کرمان با بیان اینکه ۱۵ درصد جمعیت این استان زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند و کمک های دولتی نیاز این افراد بی بضاعت را برطرف نمی کند از خیرین خواست تا در این حوزه به دولت کمک کنند .

به گزارش ایرنا محمدجواد فدائی شامگاه پنجشنبه در آیین تجلیل از پزشکان نیکوکار و همراه بهزیستی استان کرمان با قدردانی از پزشکان نیکوکار و خیرین استان کرمان که با انگیزه نوعدوستی، کاهش درد و رنج آلام افراد جامعه قدم بردارمی دارند افزود: آنان به دولت کمک می کنند که خدمات در فاصله کوتاهتری انجام شود.
وی گفت: استان کرمان با وجود اینکه از منابع و ظرفیت های ارزشمندی برخودار است متاسفانه شاهد مشکلات زیادی در زمینه عدم توسعه متوازن به ویژه در جنوب این استان هستیم.
استاندار کرمان با اشاره به درصد بالای استان کرمان زیر پوشش ادارات حمایتی تصریح کرد: با توجه به کمبود منابع مالی؛ دولت در کوتاه مدت نمی تواند این مشکلات را برطرف کند در نتیجه چاره ای ندارد از کمک های خیرین برای رفع این مشکلات استفاده کند.
فدائی با اشاره به اینکه پزشکان نیکوکار وقت و تخصص خود را با اخلاص در اختیار نیازمندان قرار می دهند خاطرنشان کرد: معنی واقعی نیکی این است که پزشکان ارزشمندترین دارایی خود را که وقت و تخصص است در اختیار محرومان و نیازمندان قرار می دهند.
*تجلیل از پزشکان نیکوکار در کرمان


به گزارش ایرنا در این مراسم به همت اداره کل بهزیستی و با مشارکت موسسات خیریه استان از ۱۵۰ پزشک نیکوکار و همراه بهزیستی در کرمان تجلیل شد.
مدیرکل بهزیستی استان کرمان در این آیین گفت: پزشکان نیکوکار در طول سال یک جلوه همبستگی اجتماعی را در کرمان به نمایش می گذارند و بهترین خدمت را بدون هیچ چشم داشتی ارائه می دهند.
عباس صادق زاده ادامه داد: این فرهنگ نیکوکاری متعلق به این استان و سرزمین است که باید گسترش یابد تا شاهد بسیاری از آسیب های اجتماعی نباشیم.
مدیرکل بهزیستی استان کرمان تصریح کرد: مدیریت آسیب های اجتماعی به گونه ای برنامه ریزی شود تا در قبال مسائل اجتماعی بتوان از ظرفیت خیرین و متخصصین برای طراحی اقدامات ارزنده استفاده کرد.
۹۸۹۵/‏‬ ۵۰۵۴


سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha