۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۳۲
کد خبر: 83317531
T T
۰ نفر

اختلاف و دشمنی توطئه استكبار برای نیل به اهداف شوم است

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۳۲
کد خبر: 83317531
اختلاف و دشمنی توطئه استكبار برای نیل به اهداف شوم است

اراك - ایرنا - امامان جمعه استان مركزی اختلاف و شكاف در بین جامعه را توطئه استكبار برای دست یابی به اهداف سلطه طلبانه برشمردند.

به گزارش ایرنا، امامان جمعه استان مركزی در خطبه های نماز عبادی، سیاسی جمعه خواستار اتحاد و انسجام مردم در مقابل توطئه های طلبی های دشمنان شدند.

*** اختلاف افكنی در صفوف مسلمین مظهر بی تقوایی است
امام جمعه ساوه با تبریك دوازدهم رمضان كه با نام روز برادری نامگذاری شده است، گفت: هرگونه تفرقه انداختن در صفوف مسلمانان و اقداماتی نظیر شایعه پراكنی و سخن چینی در مطبوعات، تریبون ها و فضای مجازی از مظاهر بی تقوایی سیاسی و اجتماعی است.
حجت الاسلام «سید ابراهیم حسینی» در خطبه های نماز جمعه شهر ساوه، افزود: در دوازدهم ماه مبارك رمضان به ابتكار پیامبر گرامی اسلام (ص) 2 قبیله اوس و خزرج با همم عقد اخوت بستند و این رفتار باید الگویی وحدت بخش برای امت اسلامی است.
وی گفت: همه اقوام و جناح های سیاسی كشور باید برادری دینی را ملاك قرار دهند و پشت سر مقام معظم رهبری متحد و منسجم باشند.
امام جمعه ساوه با اشاره به میلاد كریم اهل بیت در پانزدهم رمضان گفت: امام حسن مجتبی (ع) سبط اكبر و نور چشم پیامبر (ص) است.
وی گفت: یتیم نوازی از دستورات موكد قرآن و عترت است و مهمتر از دست محبت، كمك مالی همراه با حفظ كرامت آنها است و كمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در این زمینه یاریگر باشد.
امام جمعه ساوه با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیدار با كارگزاران نظام، گفت: رهبر فرزانه انقلاب فرمودند برای مقابله با طرح آمریكا باید دولت، مجلس و دستگاه قضایی موانع تولید را برطرف كنند.

*** مقاومت درمقابل استكبار وظیفه مردم و مسئولان است
امام جمعه خمین گفت: مقاومت در مقابل توطئه های استكبار جهانی در شرایط امروز كشور وظیفه مردم و مسئولان است.
حجت الاسلام سید«علی حسینی پور» در خطبه های این هفته نماز عبادی، سیاسی جمعه خمین افزود: اقتدار نظام اسلامی در جهان به ویژه در زمینه نظامی یكی از علت های مهم ترس دشمنان از جمهوری اسلامی است.
خطیب جمعه خمین اظهار داشت: ایجاد جنگ روانی یكی از شگردهای استكبار است.
حجت الاسلام حسینی پور تاكید كرد: راهكار حل مشكلات اقتصادی جامعه اتحاد مسئولان و مردم و پرهیز از اسراف و تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق تولید است.
امام جمعه خمین با اشاره به سالروز رحلت آیت الله بهجت افزود: ایشان مرجع بزرگ عارف وارسته بود كه همواره بر انتخاب درست مسئولان تاكید داشت.
حجت الاسلام حسینی پور تصریح كرد: امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس زمینه قیام امام زمان (ع) را آماده كردند و راه آنها باید ادامه پیدا كند.

*** مقاومت تنها گزینه ملت ایران در مقابل دشمنان است
امام جمعه زرندیه گفت: تنها گزینه اصلی ملت ایران در مقابل تهدیدات دشمنان مقاومت است.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «حسین ابراهیمی» در خطبه های نماز جمعه شهر مامونیه گفت: تجربه گذشته ملت ایران و افكار عمومی جهان از بدعهدی آمریكا آشكار است.
وی بیان داشت: بهترین و مهم ترین گزینه ملت ایران در مقابل دشمنان ایستادگی و مقاومت است.
خطیب جمعه شهر مامونیه تصریح كرد: ملت ایران پشت سر مقام معظم رهبری راه ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمن را برگزیده و با اتحاد و یكپارچگی آنها را مایوس خواهد كرد.
نماز عبادی، سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مركزی برگزار می شود.
9930/6539/4896/3075

سرخط اخبار استان‌ها