۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۶:۲۳
کد خبر: 83297986
T T
۰ نفر
معاون وزير كار از مركز آموزش فني و حرفه اي مهاباد بازديد كرد

مهاباد - ايرنا - معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي و رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور امروز /سه شنبه/ از مركز آموزش فني و حرفه اي مهاباد و كارگاه هاي آموزشي مختلف اين مركز بازديد كرد.

به گزارش ايرنا، در اين بازديد كه فرماندار و نماينده مردم مهاباد در مجلس شوراي اسلامي و مديركل آموزش فني و حرفه اي آذربايجان غربي نيز حضور داشتند سليمان پاك سرشت، با مربيان و مهارت آموزان اين مركز به گفت و گو پرداخت و با مشكلات آنان آشنا شد.
وي همچنين در اين بازديد نسبت به تامين تجهيزات آموزشي و رفع مشكلات ساختمان هاي اين مركز و پاره اي از مشكلات مربيان و پرسنل آن نيز قول مساعد داد.
رييس مركز آموزش فني و حرفه اي مهاباد نيز در اين بازديد گفت: سال گذشته 2 هزار و 546 نفر به ميزان 412 هزار و 844 نفر ساعت در 170 حرفه و رشته مختلف آموزش هاي مهارتي را در اين مركز فرا گرفتند.
محمدسليم عباسي افزود: اين تعداد در 18 كارگاه آموزش هاي لازم را فراگرفتند كه 6 كارگاه مربوط به برادران و 12 كارگاه نيز مربوط به خواهران است.
وي شمار آموزشگاه هاي آزاد اين شهرستان را نيز 12 آموزشگاه عنوان كرد و افزود: در اين آموزشگاه ها نيز 703 نفر به ميزان 164 هزار و 657 نفر ساعت آموزش هاي لازم را فراگرفتند.
وي اضافه كرد: عمده مشكلات اين مركز شامل به روز نبودن تجهيزات آموزشي، كمبود تجهيزات و مشكلات ابنيه و ساختمان هاي اين مركز است.
به گزارش ايرنا معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي و رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور امروز /سه شنبه/ به منظور بازديد از شماري از مراكز اين سازمان به آذربايجان غربي سفر كرده است.
سال گذشته 2 هزار و 546 نفر به ميزان 412 هزار و 844 نفر ساعت در 170 حرفه و رشته مختلف آموزش هاي مهارتي را در مركز آموزش فني و حرفه اي مهاباد فرا گرفتند؛ اين شهرستان با 237 هزار نفر جمعيت در جنوب آذربايجان غربي واقع است.
6185/7129