۲۷ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۵۵
کد خبر: 83247559
T T
۰ نفر
شمار كشته هاي صهيونيست ها در عمليات شمال قدس به چهار نفر رسيد

تهران-ايرنا- منابع صهيونيستي اعلام كردند كه يكي ديگر از صهيونيست هاي مجروح شده در عمليات مقاومتي در شهرك آرئيل در كرانه باختري كشته شد.

به گزارش ايرنا به نقل از خبرگزاري فلسطيني معا، منابع صهيونيستي امروز (دوشنبه) اعلام كردند كه يك خاخام صهيونيست كه در جريان عمليات جوان 23 ساله فلسطيني در نزديكي شهرك آرئيل در شمال شهر سلفيت در كرانه باختري به ضرب گلوله زخمي شده بود، كشته شد.
در پي تيراندازي يك جوان ۲۳ ساله فلسطيني روز گذشته در نزديكي شهرك صهيونيست‌نشين «ارئيل» در شمال قدس اشغالي، دو نظامي اسرائيلي و يك شهرك نشين كشته شدند.
اين جوان فلسطيني وارد شهرك آرئيل شده و با چاقو يك نظامي را زخمي كرد سپس با سلاحش اقدام به تيراندازي به گروهي از نظاميان كرد كه چهار تن از آنها زخمي شدند و گفته مي‌شود سه تن بر اثر شدت جراحت به هلاكت رسيدند. مجري اين عمليات بعد از اين عمليات مقاومتي متواري شده است
رژيم صهيونيستي در پي اين عمليات تدابير امنيتي را در كرانه باختري افزايش داده و تاكنون چندين نفر از فلسطينيان در اين منطقه بازداشت شده اند.
طبق گزارش منابع فلسطيني ده ها نفر از نظاميان صهيونيست اقدام به يورش به شهرك الزاويه در سلفيت كرده و با حمله به منزل امين يوسف ابوليلي پدر مجري عمليات مقاومتي، وي و يكي ديگر از پسرانش را بازداشت و به تفتيش و بازرسي منزل آنها پرداختند.
همچنين پليس رژيم صهيونيستي به صورت گسترده در خيابان ها اين شهرك پراكنده شده و براي يافتن مجري عمليات به منازل فلسطينيان يورش مي برد.
خاورم**9366**1211
۰ نفر

سرخط اخبار جهان