۲۴ آبان ۱۴۰۱، ۲۰:۰۱
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 84944154
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حمله به منزل مجری عملیات آرئیل و بازداشت دو نفر از بستگانش

نظامیان صهیونیست با حمله به منزل مجری عملیات امروز و حمله با چاقو در نزدیکی شهرک «آرئیل»، دو نفر را از بستگان او را بازداشت کردند.

به گزارش ایرنا، نظامیان صهیوینست شامگاه امروز سه شنبه به منزل شهید محمد مراد سامی صوف ساکن شهرک حارس در غرب سلفیت که اقدام به اجرای عملیات استشهادی با سلاح سرد در نزدیکی شهرک اریئیل کرده بود، یورش بردند.
مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع محلی گزارش داد که صهیونیست‌ها مادر این شهید فلسطینی و شماری از بستگانش را به مدت بیش از ۴ ساعت مورد بازجویی قرار دادند.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی دو پسر عموی شهید صوف به نام های زکریا محمد سامی صوف (۲۱ ساله) و هادی مصطفی سامی صوف (۱۶ ساله) را بازداشت کردند.
هلال احمر فلسطین هم تاکید کرد که در یورش نظامیان اسرائیلی به این منطقه و شلیک گاز اشک آور به سمت فلسطینیان، یک نفر زخمی شد.
در جریان ۲ عملیات ضد صهیونیستی امروز فلسطینیان در نزدیک شهرک آرئیل، ۳ شهرک نشین صهیونیست کشته شدند.
گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌های جداگانه عملیات قهرمانانه با سلاح سرد امروز (سه‌شنبه) در شهرک صهیونیست نشین « آرئیل » در منطقه سلفیت در کرانه باختری رود اردن را تبریک گفتند و آن را پاسخی به تهدیدهای سران جناح راست افراطی رژیم صهیونیستی دانستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha