شیعه و سنی ایرانشهر اقتدارشان را در راهپیمایی 22 بهمن به نمایش گذاشتند

زاهدان- ایرنا- مردم ولایتمدار شیعه و سنی ایرانشهر امروز/ دوشنبه/ با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن و برپایی جشن باشكوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اتحاد و اقتدارشان را به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایرنا مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایرانشهر با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن یكپارچه و هم صدا پاسخ دندان شكنی به تهدیدات دشمنان دادند.
مردم شهر میزبانان ولایت همزمان با سراسر كشور امروز با مشت های گره كرده فریاد استكبار ستیزی و تنفر و انزجار از دشمنان نظام اسلامی سردادند.
امروز خیابان های ایرانشهر شاهد حضور مردمی بود كه با هر بینش سیاسی، مذهب و سلیقه ای از هر طایفه، قومیت و نژادی یكصدا شعارهایی با مضامین استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و استكبارستیزی و حمایت از مظلومان را سردادند.
مردم همیشه در صحنه و وفادار دیار نخل و آفتاب كه همواره در كنار ولایت و حافظ ارزش های انقلاب هستند، امروز نیز به صحنه آمدند تا انسجام و همبستگی خود را به رخ جهانیان بكشند.
اقشار مختلف مردم ایرانشهر از پیر و جوان، زن و مرد با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شركت كردند و یكصدا فریاد «مرگ بر آمریكا» و «مرگ بر رژیم صهیونیستی» سر ‌دادند.
مردم ایرانشهر امسال در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضوری منسجم و باشكوه داشتند تا بار دیگر پایبندی خود را به راه شهدا و امام شهدا به اثبات برسانند.
امام جمعه ایرانشهر در جمع راهپیمایان در سخنانی ضمن تشكر از حضور باشكوه مردم در این راهپیمایی به دستاوردهای نظام در عرصه های مختلف اشاره كرد و افزود: این حضور حماسی پاسخی محكم به یاوه گویی آمریكا و دشمنان نظام است.
حجت‌الاسلام سید شجاع الدین ابطحی اظهار داشت: ملت ایران با وجود مشكلات اقتصادی در صحنه هستند و هیچگاه به دشمنان اجازه دخالت در امور كشورشان را نمی‌دهند.
وی تصریح كرد: مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال با وجود تبلیغات سوء دشمنان انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشتند.
امام جمعه ایرانشهر گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال با شكوه و عظمت بیشتری نسبت به سال قبل برگزار شد.
وی تصریح كرد: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر وفاداری و ثابت قدمی خودشان را نسبت به آرمان های امام راحل(ره) و رهبر انقلاب به دنیا نشان دادند.
7314**3213

سرخط اخبار استان‌ها