۹ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۳۸
کد خبر: 83152300
T T
۰ نفر
9 دی نماد مردم سالاری دینی همراه با بصیرت است

سمنان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: نهم دی تجلی گاه مردم سالاری با بصیرت و نماد شناخت سیاسی مردم در پیروی از رهبر است.

حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی روز یكشنبه در اجتماع 9 دی مردم دامغان روز بصیرت و میثاق امت با ملت، در جوار امامزادگان جعفر و محمد(ص)، افزود: مردم ایران همه ساله در 9 دی ماه، بصیرت و غلبه گفتمان مقاومت در برابر گفتمان سازش است.
وی تاكید كرد: 9 دی شروع یك حركت انقلابی و جهادی است كه استقامت ما در برابر توطئه ها، خنثی كننده نقشه دشمنان است.
نماینده ولی فقیه در سپاه استان سمنان اضافه كرد: ملت بصیر ایران همان گونه كه در هشت سال جنگ تحمیلی با شجاعت بر دشمن غلبه كرد، در هشت ماه جنگ نرم با استقامت خود سربلند شد.
وی با اشاره به اینكه حضور این گونه اجتماعات، تایید نهادینه بودن ارزش های اسلامی است، تصریح كرد: در سال 88 پیوند میان امت و رهبری بساط فتنه گران را جمع كرد.
وی افزود: رهبر حكیم انقلاب در سال 88 با سعه و شرح صدر خود، در زمان مناسب با بیانات خود ماهیت فتنه گران را نشان داد.
حسینی دیباجی به فتنه های آینده اشاره كرد و گفت: دشمن همواره در حال ایجاد فتنه در بین مردم است و در فتنه های بعدی خود مردم را نشانه گرفته است.
وی افزود: دشمن به دنبال تسلط بر نظام جمهوری اسلامی است و سعی دارد با فشارهای اقتصادی مردم را از نظام و ولایت دلسرد كنند.
نماینده ولی فقیه در سپاه استان سمنان به بیانات رهبری اشاره كرد و گفت: داشتن روحیه انقلابی، تفكر بسیجی و عمل جهادی و انقلابی، سه راه مقابله با فتنه های احتمالی است.
در تقویم جمهوری اسلامی، 9 دی ماه به نام روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.
9856/6103

سرخط اخبار استان‌ها