۵ مهر ۱۳۹۷، ۱۳:۴۸
کد خبر: 83046303
T T
۰ نفر

وحدت دولت، ملت و نيروهاي مسلح رمز پيروزي است

۵ مهر ۱۳۹۷، ۱۳:۴۸
کد خبر: 83046303
وحدت دولت، ملت و نيروهاي مسلح رمز پيروزي است

سنندج - ايرنا - جانشين قرارگاه عملياتي لشكر 28 پياده ارتش جمهوري اسلامي ايران در كردستان گفت: رمز پيروزي ايران اسلامي در مقابل تهديد و تحريم دشمن در اتحاد، همبستگي و همدلي دولت، ملت و نيروهاي مسلح است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، سرهنگ محمدرضا مومني روز پنجشنبه در آيين يادواره شهداي دفاع مقدس اظهار داشت: جنگ يكي از راهبردهايي بود كه دشمن از ابتداي پيروزي انقلاب عليه ايران در پيش گرفت و امروز هم به دنبال اين راهبرد هستند اما توان دفاعي كشورمان مانع اجرايي كردن اين نقشه دشمن مي شود.
وي اضافه كرد: اغتشاش در داخل و نابود كردن اقتصاد كشور از طريق تحريم هاي ظالمانه 2 راهبرد ديگري است كه كماكان از اول انقلاب تاكنون از سوي دشمنان عليه نظام و مردم در پيش گرفته شده است.
سرهنگ مومني افزود: وزيرخارجه وقت آمريكا سه ماه پس از پيروزي انقلاب اسلامي اقرار كرد براي براندازي انقلاب سه راهبرد در نظر دارند و تلاش مي كنند آنها را اجرايي كنند.
وي يادآور شد: اغتشاش داخلي از طريق گروه هاي مختلف با ترور و خشونت و نابود كردن اقتصاد ايران با بلوكه كردن سرمايه هاي كشور در خارج از كشور يا خارج كردن سرمايه ها توسط سلطنت طلب ها، راهبردهاي دشمن براي غلبه بر انقلاب اسلامي بود.
سرهنگ مومني با اشاره به اينكه راهبردهاي آمريكا هميشه با شكست مواجه شده اما اكنون دو راهبرد اغتشاش و فشار اقتصادي را در پيش گرفته اند، گفت: اقدام بزدلانه تروريست ها در اهواز با به شهادت رساندن مردم بي دفاع و بيگناه نمونه اي از پيگيري ايجاد اغتشاش و ناامني در كشور است.
جانشين قرارگاه عملياتي لشكر 28 پياده كردستان با يادآوري عاقبت صدام و نتيجه اعتماد به آمريكا اضافه كرد: نيروهاي مقدر نظامي و امنيتي كشور تروريست هاي اجاره اي را در هر كجا باشند به سزاي اعمال شان مي رسانند.
پس از اين آيين فرماندهان نظامي، انتظامي، مسئولان اجرايي استان كردستان با حضور در گلزار شهداي سنندج با قرائت فاتحه، نثار گل و عطر افشاني و غباروربي مزار شهدا ياد و خاطره آنها را گرامي داشتند و به مقام شامخ شهيدان هشت سال دفاع مقدس اداي احترام كردند.
6108/9102

سرخط اخبار استان‌ها