۳ آذر ۱۳۹۵، ۲۲:۳۰
کد خبر: 82320164
T T
۰ نفر
بانوان بهشهري خواستار وقت ورزشي در ادارات شدند

ساري- ايرنا- تعدادي از بانوان ادارات بهشهر در ديدار با فرماندار خواستار اختصاص ساعتي براي ورزش بانوان از سوي ادارات دولتي شدند.

به گزارش ايرنا، مسئولان بانوان ادارات مختلف دولتي و تعدادي از بانوان فعال و توانمند بهشهر، چهارشنبه شب در جلسه اي با فرماندار به بررسي مشكلات حوزه بانوان پرداخته و با تشريح برخي مشكلات ، خواستار رفع آنها شدند.
مولود كفشي مسئول امور بانوان ورزش و جوانان شهرستان گفت : ورزش يكي از نيازهاي مهم بانوان در ادارات است و لازم است همچنان كه آقايان از ساعت ورزشي برخوردارند، براي بانوان هم در ادارات براي ورزش جا باز شود.
وي افزود: بانوان نيمي از جمعيت كشور را تشكيل مي دهند و لذا پرداختن به اين امر و اختصاص ساعتي براي ورزش بانوان در ادارت از مطالبات مهمي است كه بايد دنبال شود.
كفشي گلايه كرد : نه تنها بانوان شاغل در ادارات ، بلكه بانوان بهشهري به طوركلي از داشتن سالن هاي تخصصي براي ورزش محروم هستند و سالني مجزا براي بانوان و تمرين آنان نداريم.
حكيمه رضاييان به عنوان نماينده بانوان شاغل در شبكه بهداشت و درمان بهشهر هم رسيدگي به ورزش بانوان در ادارات را با توجه به كم تحركي آنان ضروري دانست و گفت : متاسفانه بسياري از ادارات به اين موضوع توجه ندارند و ما اميدواريم با حمايت بالاترين مقام اجرايي شهرستان ،مطالبه بحق بانوان محقق شود.
ثريا حسينيان، نماينده امور بانوان در جمعيت هلال احمر بهشهر هم گفت : استفاده از مشاوره بانوان توانمند و فرهيخته در بخش هاي مختلف حوزه فعاليت اين قشر از مسائل مهمي است كه مي تواند توسط فرمانداري دنبال شود.
وي خواستار تشكيل اتاق فكر براي شناسايي و حل مشكلات بانوان بويژه شاغلان ادارات شد.
حسينيان گفت : بايد با استفاده از تفكر گروهي در اتاق فكر ، مسير مناسب براي حل مشكلات بانوان شاغل انتخاب شود.
فرماندار بهشهر هم با بيان اينكه حدود نيمي از جمعيت جامعه را بانوان تشكيل مي دهند، اظهار كرد: حل مشكلات بانوان در كنار آقايان، از دغدغه اصلي مسئولان اين شهرستان است كه با قوت دنبال مي شود.
سيد خالق سجادي افزود: براي رفع مشكلات هر قشر و بخشي بايد خود افراد مقدمات رفع مشكل را آماده كنند و براي رفع مشكلات حوزه بانوان هم بايد خود پيش قدم شده و فعاليت كنند و بدانند تا زماني كه خود براي رفع مشكل اقدامي نكنند، هيچ مشكلي برطرف نمي شود.
وي گفت: براي حل مشكلات حوزه بانوان با تمام توان تلاش مي كنيم و معتقديم كه بخشي از توسعه پايدار در گرو حمايت از جامعه بزرگ بانوان است.
شهرستان 160 هزارنفري بهشهر در شرق مازندران واقع شده است كه حدود نيمي از اين جمعيت را بانوان تشكيل مي دهند.
خبرنگار: مريم نظري ** انتشار دهنده : حسن فلاحتي
7332/1654

سرخط اخبار استان‌ها