۱۵ دی ۱۳۹۴، ۲۰:۱۶
کد خبر: 81908950
T T
۰ نفر
يخچال مهرباني در مياندوآب داير شد

مهاباد- ايرنا- خيرين مياندوآبي به دنبال داير شدن ديوار مهرباني در چند نقطه از شهر اقدام به گذاشتن يخچال مهرباني در يكي از نقاط اين شهر كردند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، اين يخچال با عنوان يخچال مهرباني و يخچال نيازمندان در خيابان شهدا و به همت اهالي نوعدوست اين شهر با هدف تامين مواد غذايي موردنياز براي افراد بي بضاعت راه اندازي شده است.
محتويات اين يخچال انواع موادغذايي گرم، خشك، خام، لبنيات و ميوه است كه به صورت بسته بندي شده در آن تعبيه شده است تا نيازمندان به طور غير مستقيم مواد خوراكي مورد نياز خود را از آن بردارند.
چندي پيش نيكوكاران و خيرين اين شهر در چند نقطه اين شهر نيز اقدام به ايجاد ديوار مهرباني كرده بودند كه مورد استقبال اقشار مختف مردم اين شهر مواجه شد.
به گفته يكي از آن متوليان اين اقدام خيرخواهانه، راه اندازي اين يخچال مورد استقبال مردم قرار گرفته و به نوعي محتويات آن را تامين مي كنند.
ابتكار اين كار انسان دوستانه پس از ايجاد ديوار مهرباني در شماري از شهرهاي كشور توسط گروه ها و انجمن هاي خيريه اين شهر با همكاري تعدادي از خيرين اين شهر آغاز و با استقبال و واكنش هاي مثبتي از سوي شهروندان همراه شد.
شهرستان مياندوآب با بيش از 260 هزار نفر جمعيت در جنوب استان آذربايجان غربي واقع شده است.
7508/6185/2093

سرخط اخبار استان‌ها