۱۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۹:۱۷
کد خبر: 81792024
T T
۰ نفر

نجات جان جوان كرمانشاهي از كوه پراو

۱۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۹:۱۷
کد خبر: 81792024
نجات جان جوان كرمانشاهي از كوه پراو

كرمانشاه - ايرنا - معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر كرمانشاه از نجات جان جوان 24 ساله اي كه در ارتفاعات كوه پراو مسير بازگشت خود را گم كرده بود خبر داد.

جهانگير پورحسن روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: عصر پنجشنبه و به دنبال اطلاع خانواده اي كه عنوان كردند فرزند آن ها روز 12 مهر براي كوهنوردي به ارتفاعات پراو مراجعه كرده ولي پس از گذشت اين مدت هنوز به منزل برنگشته موضوع در دستور كار تيم هاي امدادي و عملياتي جمعيت هلال احمر كرمانشاه قرار گرفت.
وي افزود: به دنبال اظهارات اين خانواده، چهار تيم عملياتي پنج نفره متشكل از 20 نفر به ارتفاعات پراو اعزام و كار جستجو براي يافتن اثري از جوان كرمانشاهي را آغاز كردند.
پور حسن ادامه داد: در حين جستجو تيم هاي عملياتي، فرد گم شده موفق به روشن كردن تلفن همراه خود و تماس با خانواده اش مي شود كه محل تقريبي استقرار خود را گزارش و امدادگران ما از اين طريق موفق به يافتن وي مي شوند.
معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر كرمانشاه خاطرنشان كرد: تيم هاي عملياتي ما به وسيله بالگرد جمعيت هلال احمر فرد گم شده كه حال عمومي چندان مناسبي هم نداشت را به پايين منتقل كردند.
وي خاطرنشان كرد: جوان كرمانشاهي به بيمارستان امام رضا (ع) انتقال يافته و هم اكنون تحت مراقبت و درمان است.
پراو بلندترين قله شهر كرمانشاه با سه هزار و 357 متر ارتفاع در شمال شرقي شهر كرمانشاه واقع شده است.
7458/8066

سرخط اخبار استان‌ها