۶ مهر ۱۳۹۱، ۱۷:۵۴
کد خبر: 80343920
T T
۰ نفر

سمنان - كتاب 'افرا' نوشته حسينعلي جعفري از نويسندگان حوزه هنري استان سمنان توسط اين حوزه منتشر شد.

داستان 'افرا' كه نخستین جلد از پنجگانه‌ای ادبی با موضوع انقلاب اسلامی است روایت زندگی فردی است به نام رستم‌علی كه به كمك فردی به نام ذكریا تلاش می‌كند تا یك سرهنگ شاهنشاهی را از بین ببرد.

رمان افرا در 194 صفحه، قطع رقعی و در تیراژدو هزار و 500 جلد از سوی حوزه هنری استان سمنان توسط انتشارات سوره مهر منتشر و در اختیار علاقه‌مندان به رمان و داستان قرار گرفت.

دو كتاب 'من سرباز هخامنشی بودم' و 'ساعت‌ها همه خوابند' از كتاب‌های دیگر حسینعلی جعفری است كه پیش از این از سوی حوزه هنری استان سمنان توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده‌اند.

كتاب ساعت‌ها همه خوابند این نویسنده، در نهمین دوره جایزه ادبی شهید غنی‌ پور در بخش ادبیات داستانی بزرگسال و با موضوع آزاد از میان 43 مجموعه داستان كوتاه، عنوان اثر برگزیده را به خود اختصاص داد و در سومین جشنواره آثار و تولیدات مراكز استانی حوزه هنری نیز در بخش داستان كوتاه به مقام سوم دست یافت.

كتاب 'من سرباز هخامنشی بودم' نیز در سومین جشنواره آثار و تولیدات مراكز استانی حوزه هنری در بخش داستان كوتاه به مقام اول دست پیدا كرد و تا به حال پنج بار از سوی انتشارات سوره مهر تجدید چاپ شده و جزء كتاب های نقره ای انتشارات سوره مهر قرار گرفته است.ك/1

599/608