۶ شهریور ۱۳۹۱، ۱:۵۸
کد خبر: 80293735
T T
۰ نفر
نظاميان سابق رژيم صهيونيستي از حملات
پي‎درپي ارتش به كودكان فلسطيني خبر دادند

تهران- نظاميان اسبق رژيم صهيونيستي از حملات پي در پي اين رژيم به كودكان فلسطيني پرده برداشتند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، تعدادی از نظامیان سابق رژیم صهیونیستی روز یكشنبه اعلام كردند ارتش این رژیم به طور مرتب حتی در زمانی كه اوضاع آرام است، به كودكان فلسطینی حمله می كند.

بر اساس این گزارش، سازمانی موسوم به 'شكستن سكوت' متشكل از سربازان سابق ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار سی مورد از اظهارات نظامیانی كه اكثر آنها خواسته اند نامشان فاش نشود، تایید كرد خشونت علیه كودكان در كرانه باختری كه گاهی اوقات كودكان بسیار خردسال را نیز شامل می شود، از امور عادی ارتش است.

اظهارات گردآوری شده در این مجموعه به سالهای 2005 تا 2011 كه بعد از انتفاضه دوم دورانی نسبتا آرام بود، مربوط می شود.

به عنوان مثال یك گروهبان سابق حمله ای تلافی جویانه را در یكی از محله های نزدیك رام الله در كرانه باختری بعد از رویارویی با فلسطینی ها تشریح كرده است.

این نظامی صهیونست در توضیح این حادثه گفت، ده ها نظامی چماق به دست، مردم را به شدت كتك می زدند و كودكانی كه به جا می ماندند، بازداشت می شدند. دستور صادر شده بود مردم را به دویدن وادار كنند و آنها را به زمین بیاندازند و كسی كه تند نمی دوید به شدت كتك می خورد، اینها بخشی از مقررات بود .

گروهبان دیگری عملیاتی را در روستایی در كرانه باختری بعد از پرتاب سنگ به طرف خودروهای متعلق به شهرك نشین ها توسط كودكان ، شرح داده است.

او می گوید نظامیان به گروهی كودك نه یا ده ساله كه روی بالكنی پناه گرفته بودند، حمله ور شدند و فرمانده گروه ، نارنجكی دودزا پرتاب كرد تا آنها را وادار كند از بالكن پایین بیایند. سپس وی یكی از كودكان را گرفته و بر زمین انداخت و اسلحه خود را روی سر وی قرار داد.

این گروهبان صهیونیست در ادامه می افزاید: كودك وحشت زده شد و یقین كرده بود كه كشته خواهد شد به همین دلیل برای نجات جانش التماس می كرد.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای با محكوم كردن این مجموعه اظهارات مدعی شد، اظهارات موجود در این مجموعه بسیار مبهم است و امكان تحقیق درباره آنها ممكن نیست.

بیانیه ارتش در ادامه می افزاید، این مجموعه با جمع آوری اظهاراتی متعلق به دوره ای طولانی و با امتناع از اشاره به جزئیات نشان داده است كه هدفش تسهیل انجام تحقیقات نیست بلكه تلاش می كند درباره ارتش به تبلیغات منفی مبادرت كند.

**2016** 3404

سرخط اخبار جهان