۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۲۲:۲۰
کد خبر: 82635016
T T
۰ نفر

اولين پيروزي تراكتورسازان در ليگ هفدهم

۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۲۲:۲۰
کد خبر: 82635016
اولين پيروزي تراكتورسازان در ليگ هفدهم

تبريز - ايرنا - تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز در ديدار با تيم نفت تهران با نتيجه 2 بر يك پيروز شد و به اولين برد خود در ليگ هفدهم دست يافت.

به گزارش ايرنا، ديدار 2 تيم تراكتورسازي و نفت تهران از سري مسابقات هفته چهارم ليگ برتر هفدهم جام خليج فارس عصر پنجشنبه از ساعت 17 و 45 دقيقه در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز با حضور حدود 15 هزار نفر تماشاگر برگزار شد.
نيمه اول بازي تيم تراكتورسازي مالك توپ و ميدان بود و تيم حريف به لاك دفاعي رفته بود كه دقيقه 22 محمد ايران پوريان گل اول تراكتور را به ثمر رساند.
در ادمه بازي و در دقيقه 24 محمد نوري از داور بازي كارت زرد گرفت و 2 تيم نيمه اول را با نتيجه يك بر صفر به نفع تراكتور به رختكن رفتند.
در دقيقه 52 نيمه دوم بازي، مجتبي حق دوست به جاي سيد حسين حسيني و پوريا اميني در دقيقه 58 به جاي فرشاد هاشمي براي تيم نفت و علي طاهران دقيقه 70 به جاي محمد نوري و امير نصر آزاداني دقيقه 85 به جاي محمد ابراهيمي براي تراكتور به ميدان رفتند.
دقيقه 83 اين ديدار حامد آقايي توانست دروازه تراكتور را باز كند ولي در دقيقه 89 بازي ايرانپوريان از روي نقطه پنالتي گل دوم را براي تراكتور به ثمر رساند.
تيم قضاوت اين ديدار پيام حيدري به عنوان داور وسط حميد سبحاني و مهدي شفيعي به ترتيب كمك اول و دوم و سعاد وفا پيشه داور چهارم و ابراهيم ميرزا بيگي به عنوان ناظر بازي بودند.
تيم تراكتور سازي با اين برد با 3 امتياز در رده 13 جدول ليگ برتر هفدهم جاي گرفت و در هفته پنجم مهمان تيم سايپا خواهد بود.
خبرنگار: مهدي آب بسته** انتشار: پرويز انصاري
/3071/ 9853

سرخط اخبار استان‌ها