مدیرعامل سازمان آتش نشانی تبریز: ادعای مدیرعامل باشگاه تراکتور نادرست است

تبریز - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: اظهارات مدیرعامل باشگاه تراکتور در برنامه شب‌های فوتبالی شبکه ورزش غیرواقعی و نادرست است.

به گزارش ایرنا، «سعید صالح‌نیا» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در راستای صحبت‌های نصیرزاده در این برنامه، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز، پاسخ نامه مورد اشاره وی، در کمتر از ۲۴ ساعت توسط کارشناسان بررسی و با مُهر سازمان تایید شده است.

وی با بیان اینکه تایید نامه درخواست باشگاه تراکتور در خصوص ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، در تاریخ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز رسیده است، اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی پس از دریافت نامه در تاریخ مذکور، در کمتر از ۲۴ ساعت موارد فنی و ایمنی و موضوعات مختلف و مرتبط ورزشگاه را بررسی و تایید آن را با مُهر رسمی سازمان به باشگاه تراکتور ارسال کرده که اسناد و مدارک آن همراه با مهر سازمان، تاریخ و شماره نامه موجود است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تبریز: ادعای مدیرعامل باشگاه تراکتور نادرست است

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با اشاره به اینکه نیروها و ماشین‌آلات سبک و سنگین سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در همه بازی‌های خانگی تیم تراکتور در ورزشگاه یادگار امام (ره) حضور می یابند، گفت: نیروهای خدوم سازمان آتش‌نشانی شهرداری تبریز در جهت تامین ایمنی ورزشگاه همواره در سرما و گرما در بازی‌های داخلی و آسیایی تیم محبوب تراکتور حاضر بوده و با افتخار برای این باشگاه و هواداران پرشور آن خدمات‌رسانی کرده اند.

صالح نیا، با تاکید بر اینکه موفقیت تیم فوتبال تراکتور آرزوی قلبی همه مردم تبریز و آذربایجان است، ادامه داد: همه ما هوادار تراکتور هستیم و تا امروز هم در انجام وظایف خود در قبال این باشگاه کوتاهی نکرده‌ایم و همواره کمک حال تیم بوده‌ایم و از این به بعد هم خواهیم بود.

وی یادآور شد: بر این اساس لازم است که باشگاه تراکتور و شخص مدیرعامل باشگاه، ضمن عذرخواهی از نیروهای فداکار و همیشه آماده و خدوم سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز که در راستای تامین ایمنی شهروندان از جان خود مایه می‌گذارند، علت ناراحتی هواداران مظلوم تراکتور و همچنین نتایج دور از انتظار این تیم را در موارد دیگری که اغلب مرتبط با ساختار و مدیریت باشگاه است، جستجو کنند و ضعف خود را گردن دیگران نیندازند.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل باشگاه تراکتور شب گذشته در گفت و گو با برنامه تلویزیونی شب‌های فوتبالی در پاسخ به سوال مجری برنامه در خصوص بارگزاری اسناد مجوز حرفه‌ای باشگاه تراکتور گفت: این موضوع به درخواست ای اف سی صورت گرفته بود که سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز مقصر تاخیر در بارگزاری این اسناد است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تبریز: ادعای مدیرعامل باشگاه تراکتور نادرست است

بنابر گفته «هوشنگ نصیرزاده»، سازمان آتش‌نشانی شهرداری تبریز برای تایید گنجایش و موضوعات فنی و ایمنی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز محل برگزاری بازی‌های تراکتور، یک هفته این باشگاه را معطل کرده و در نهایت تایید نکرده است و همچنین دیگر دستگاه‌ها نیز با تراکتور همکاری لازم را نداشته‌اند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تبریز: ادعای مدیرعامل باشگاه تراکتور نادرست است

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha