آرزوی های برباد رفته تراکتور و صعود مس رفسنجان

تبریز- ایرنا- تقابل تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی فوتبال کشور با تمام حساسیت های موجود به نفع تیم مس به پایان رسید تا همچنان پرشورها ناکام در هر ۲ جام حذفی و لیگ برتر باشند.

به گزارش ایرنا، دیدار ۲ تیم تراکتور تبریز و مس رفسنجان ساعت ۱۹ امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز در حالی مقابل هم قرار گرفتند که تماشاگران و هوادران پرشورها همچون بازی گذشته استقبال خوبی از بازی نکردند و همچنان از حوادث تراکتور راضی نبوده و قهر خود را با استقبال اندک از جام حذفی به نمایش گذاشتند و با این شکست تراکتور فصل ناکامی ها را در هر دو جام تکمیل کرد مس رفسنجان نیز برای نخستین بار جشن صعود به این مرحله از جام حذفی را گرفت.

بازی های تراکتور در جام حذفی که تنها امید کسب جام و راه یافتن به جمع باشگاه های آسیا و کسب سهمیه و از حساسیت خاصی برخوردار بوده در این بازی با نبود مهدی عبدی گلزن تیم و گلزن دور قبلی بازی با مس رفسنجان مواجه بود، اما باخت تراکتور و ناکامی های این تیم به هر ترتیب توجیه ندارد و نارضایتی هواداران را به دنبال دارد.

این سومین تقابل ۲ تیم در این فصل بوده و تراکتور موفق شده در دیدار رفت لیگ برتر با تک گل مهدی عبدی مس رفسنجان را در تبریز مغلوب کرده و دیدار برگشت نیز با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا تمام برنامه ها و آرزوهای تراکتور به سال آینده موکول شود. 

برنده این بازی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف برنده بازی چادرملو اردکان و آلومینیوم اراک می رود که با پیروزی و نتایج امروز جام حذفی، آلومینیوم تیم اراکی و مس رفسنجان در دور بعدی مقابل هم قرار می گیرند. 

دو تیم در پنج دقیقه اول بازی همدیگر را ارزیابی می کردند و بازی با احتیاط و متعادلی را شاهد بودیم طوری که تا دقیقه ۲۵ هم بازی تماشاگر پسندی ارایه نشد گاهی با حملات کم اثر تراکتور بازی ادامه می یافت و نیمه اول تنها یک فرصت گلزنی توسط تراکتور از دست رفت.

از دقیقه ۲۵ به بعد تراکتوری ها کمی به بازی مسلط شدند اما انسجام و زهردار نبود تا بازی از دقیقه ۴۵ هم گذر کند بدون اینکه گلی از دروازه ها گذشته باشد.

اما نیمه دوم از همان دقایق ابتدایی تیم ها بهتر شروع کردند و بازی جذاب دنبال می شد البته تا دقیقه ۵۸ بازی فرصت گلزنی برای مس رفسنجان پیش نیامد ولی در دقایق ۵۸ و ۵۹ فشار روی دروازه تراکتور موجب از هم پاشیدگی دفاع تیم تراکتور شد ولی گلی به دنبال نداشت از اینکه دقایق به بعد بازی شور و حال بیشتری پیدا کرد.

البته دقایق پایانی بازی فرصت های گلزنی از جانب ۲ تیم به هدر رفت که مهمترین آن پنالتی تراکتورسازی بود هر چه قدر به پایان بازی نزدیک می شدیم مس رفسنجان بهتر می شد و ۲ تیم بازی خوبی را به نمایش می گذاشتند اما بازی بدون گل مسابقه را به ۲ نیمه وقت های اضافه کشاند.

وقت های اضافه را مس بهتر شروع کرد و روند بازی رو به جلو خود را حفظ کرد طوری که در دقیقه اول وقت های اضافه به گل اول خود دست یافت تا تراکتور خود را حذف شده ببیند و در نیمه دوم وقت های اضافه هم کاری از پیش نبرد و ناکام شد.

دقایق حساس نیمه اول:

دقیقه ۲۲ شوت خطرناک گوستاو را در داخل محوطه حامد لک سنگربان مس به کرنر فرستاد.

دقیقه ۴۵ شوت هاشم نژاد از بالای دروازه مس سونگون به بیرون رفت.

آرزوی های برباد رفته تراکتور و صعود مس سونگون

دقایق حساس نیمه دوم:

دقیقه ۴۷ شوت محکم شهبازاده از تیم مس رفسنجان توسط مدافعان تراکتور بلوکه شد و به بیرون رفت.

دقیقه ۵۲ مهدی شیری در برخورد با بازیکن مس مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد. با خروج شیری، سیامک نعمتی جای او را در ترکیب تیم تراکتور گرفت.

دقیقه ۵۵ شوت زمینی گوستاوو را بار دیگر حامد لک در درون محوطه جریمه مهار کرد تا دروازه خود را بسته نگه دارد، در این صحنه پاس رحمان جعفری به گوستاوو واگنین رسید که این بازیکن پس از یک چرخش ۱۸۰ درجه ای با پای راست به توپ ضربه زد تا این بار هم حامد لک مانع از باز شدن دروازه مس شود.

دقیقه ۵۷ شوت جعفری از بالای دروازه مس رفسنجان زوزه کشان بیرون رفت.

دقیقه ۵۸ و ۵۹ جزو اندک دقایقی بود که مسی ها فشار آوردند و موجب از هم پاشیدن دفاع تراکتور شدند که البته ثمری نداشت.

دقیقه ۶۱ بار دیگر مس رفسنجان در ادامه فشار خود داخل محوطه جریمه نخستین فرصت گلزنی را بدست آورد که پورحمیدی دروازه بان تراکتور با جاگیری مناسب توپ را گرفت، پس از این صحنه هواداران تراکتور اقدام به تشویق دروازه‌بان تیمشان کردند.

دقیقه ۶۶ ضربه راه دور منتظر محمد با واکنش خوب حسین پورحمیدی مواجه شد تا بازهم از سوی هواداران تشویق شود.

دقیقه ۷۰ امیرحسین حسین‌زاده بجای گوستاوو واگنین برای تیم تراکتور به میدان آمد.

دقیقه ۷۴ پاس عرضی ریکاردو آلوز به امیرحسین حسین‌زاده رسید که برخورد حامد لک با او توسط داور پنالتی اعلام شد.

دقیقه ۷۷ رحمان جعفری زننده پنالتی شد اما فرصت گل را با بی دقتی تمام از بالای دروازه به اوت فرستاد تا آه از نهاد هواداران و بازیکنان تراکتور بلند شود.

دقیقه ۸۰ ضربه راه دور فرشید باقری توسط حسین پورحمیدی دفع شد تا فرصت گلزنی مس رفسنجان از دست برود.

دقیقه ۸۲ عرفان شهریاری بجای منتظر محمد برای تیم مس به میدان آمد.

دقیقه ۸۷ خطای پشت ۱۸ از طرف مس سونگون فرصت ضربه ایستگاهی را در اختیار تراکتور گذاشت اما توپ آلوز راهی به دروازه نداشت.

دقیقه ۹۰ درگیری سعید واسعی با سیامک نعمتی با وساطت دیگر بازیکنان و داور ختم به خیر شد.

دقیقه +۹۵ شوت زمینی نعمتی از کنار دروازه مس رفسنجان به اوت رفت.

آرزوی های برباد رفته تراکتور و صعود مس سونگون

دقایق حساس نیمه اول وقت های اضافه:

دقیقه ۹۱ گل محبی آب سردی بر هوادران تراکتور بود و گل مس رفسنجان ورزشگاه را به سکوت کشاند، ضربه پای راست محبی از کنار دستان پورحمیدی وارد دروازه تراکتور شد.

دقیقه ۹۴ ارسلان مطهری و سجاد عاشوری بجای صفا هادی و رحمان جعفری به میدان آمدند، زمان تعویض جعفری، تعدادی از هواداران علیه این مهاجم تیمشان شعار دادند، او یک پنالتی برای تراکتور در این بازی از دست داد.

دقیقه ۱۰۰ سجاد شهباززاده جای خود را به مهربان داد.
در این دقیقه مسعود هاشم‌زاده به دلیل اعتراض به داور، اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه ۱۰۵ حسن جعفری کاپیتان مس جای خود را به سید مجید نصیری داد.

دقیقه ۱۰۵ تکل خطرناک فرشید باقری هافبک مس روی امیرحسین حسین‌زاده با کارت زرد داور همراه شد.

دقایق حساس نیمه دوم وقت های اضافی:

دقیقه ۱۰۷ سانتر عرضی زمینی ریکاردو آلوز به شکل خطرناک از مقابل دروازه مس عبور کرد.

دقیقه ۱۱۳ آلوز کارت زرد گرفت.

دقیقه ۱۱۳ دهقانی و محمدرضا مهدیزاده بجای سعید واسعی و محبی برای مس وارد زمین شدند.
همچنین دلتیچ بجای مهدی هاشم زاده برای تراکتور به میدان آمد.

ترکیب اولیه تراکتور:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری، صفا هادی، مربی: حمید مطهری

ترکیب اولیه مس رفسنجان:

حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، سجاد شهباززاده، منتظر محمد، میثم تیموری، حسن جعفری، فرشید باقری، محمد مهدی محبی، سعید واسعی و جلال الدین علی محمدی سرمربی: محرم نویدکیا

گروه داوری دیدار:

داور: حسن اکرمی کمک ها: محمدعلی پورمتقی، علی اکبر نوری و هادی علی نیافر ناظر: فریدون اصفهانیان

ناظر ویژه بازی: بهزاد مختارتیموریان

به گزارش ایرنا، در این دیدار حدود ۲۰ هزار هوادار تراکتور از نزدیک شاهد پیکار تیمشان برابر مس بودند و با ناراحتی ورزشگاه را ترک کردند.
تراکتور با کنار رفتن از جام حذفی، این فصل را هم بدون کسب جام به پایان می‌رساند و به نظر می‌رسد که مدیران این باشگاه باید چاره اندیشی کنند در واقع نیاز به تغییر اساسی در باشگاه و تیم وجود دارد.

پس از پایان بازی شعار هواداران علیه بازیکنان و نصیرزاده در ورزشگاه یادگار امام تبریز طنین انداز شد. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha