۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۲:۳۴
کد خبر: 82503772
T T
۰ نفر

یك مسوول: سلامت انتخابات محور اقدامات متولیان باشد

۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۲:۳۴
کد خبر: 82503772
یك مسوول: سلامت انتخابات محور اقدامات متولیان باشد

یزد – ایرنا - رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان خاتم اهتمام همه جانبه دستگاه های متولی را در برگزاری انتخابات سالم در این شهرستان خواستار شد.

به گزارش ایرنا، فرجام فاضلی روز یكشنبه در نشست شورای اداری شهرستان خاتم افزود: به بركت جمهوری اسلامی انتخابات زیادی با صحت در كشور صورت گرفته كه این مهم نشانگر مردم سالاری دینی است .
وی یادآور شد: در چهارسال گذشته اقدامات موثری در كشور، استان و شهرستان انجام شده و عملكردها باید اطلاع رسانی شود تا مردم از اجرای برنامه ها مطلع شوند.
فرماندار خاتم دانستن را از حقوق شهروندی عنوان كرد و افرود: اطلاع مردم از عملكرد دولت حق مردم است و باید طبق حقوق شهروندی فعالیت های انجام شده از جمله زیرساخت هایی كه ایجاد شده به اطلاع مردم برسد.
فاضلی تصریح كرد: دشمن از هر چیزی استفاده می كند تا با القا یاس و ناامیدی و ضربه زدن به وحدت داخلی حضور مردم را در انتخابات كمرنگ كند كه باید در مقابل آنها با هوشیاری كامل بایستیم.
وی ارتقاء امنیت، كاهش جرم و كاهش تورم به زیر 10 درصد كه در دولت قبلی به 43 نیم درصد رسیده بوده را از فعالیت های موثر دولت تدبیر امید نام برد.
وی اجرای طرح تحول سلامت، خودكفایی در تولید گندم و موفقیت در سیاست خارجی و ارتباط آن با اقتصاد داخلی را خواست همه اقشار مردم دانست كه دولت یازدهم در دستیابی به آنها عملكرد قابل قبولی داشته است.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
خاتم دارای 50 شعبه اخذ رای است و مركز این شهرستان در فاصله 240 كیلومتری شهر یزد واقع شده است.
7534/ 6014/ خبرنگار: حیدری** انتشار: انتشار: كاظم شاملو*
irnayazdd@

سرخط اخبار استان‌ها