۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۱۴
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85488957
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ضربات سنگین مقاومت به صهیونیست‌ها در غزه / ۴۵ شهید طی امروز

تهران- ایرنا- رژیم صهیونیستی با وجود محکومیت‌های بین‌المللی و منطقه‌ای ، امروز (شنبه) همچنان در دویست و سی و دومین روز جنگ، به تجاوزات خود به غزه ادامه داد و در مقابل، رزمندگان مقاومت به تداوم مبارزه با اشغالگران در محورهای مختلف نبرد پرداختند.

به گزارش ایرنا، شبکه الجزیره درباره آخرین تحولات جنگ در نوار غزه اعلام کرد که بمب‌افکن‌های رژیم صهیونیستی از صبح امروز مناطق مختلف نوار غزه را هدف قرار داده‌اند.

بر پایه این گزارش، از صبح امروز تا کنون ۴۵ فلسطینی در نتیجه حملات هوایی به مناطق مختلف نوار غزه به شهادت رسیده‌اند.

همزمان با ادامه این حملات جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی، گردان‌های «شهید عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که رزمندگان آن ۲ تانک «مرکاوا ۴» را در اطراف مسجد «امام علی» در شرق «جبالیا» واقع در شمال نوار غزه با راکت «الیاسین ۱۰۵» هدف قرار دادند و آن را منهدم کردند.

گردان‌های القسام همچنین از هدف قرار دادن یک نظامی صهیونیست در عملیات تک‌تیرانداز خود در شمال شرق اردوگاه جبالیا خبر داد.

همزمان گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی‌ فلسطین نیز اعلام کرد که محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی در منطقه «تبه زارع» در شمال شرق شهر «رفح» در جنوب نوار غزه را با راکت هدایت شونده «۱۰۷» هدف قرار داده است.

چند رسانه صهیونیستی تا کنون به سانسور شدید ارتش رژیم اسرائیل در اعلام آمار تلفات خود اشاره کرده‌اند؛ اقدامی که به دلیل شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه نوار غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام گرفته است.

رسانه‌های صهیونیستی پیشتر فاش کردند که آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارایه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بود که ارتش این رژیم از مقامات بیمارستان‌ها خواسته‌ است تا بدون هماهنگی با ارتش، هیچ آماری از تلفات منتشر نکنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha