۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۲۶
کد خبرنگار: 2457
کد خبر: 85480584
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۱۵ نظامی صهیونیست در رفح کشته شدند/ انهدام یک تانک مرکاوا و شلیک به بالگرد آپاچی

تهران- ایرنا- گردان های شهید «عزالدین القسام» اعلام کرد که با منفجر کردن یک بمب در داخل خانه ای در شهر رفح، ۱۵ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را به هلاکت رساند.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از الجزیره، گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که با منفجر کردن بمب در داخل خانه ای در منطقه التنور در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه، ۱۵ نظامی صهیونیست را به هلاکت رساند.

به گفته القسام، این نظامیان در داخل خانه سنگر گرفته بودند و بعد از انفجار بمب، رزمندگان القسام با باقیمانده آنها درگیر شدند.

گردان های القسام همچنین از حمله خمپاره ای به نظامیان صهیونیست مستقر در بخش فلسطینی گذرگاه رفح خبر دادند.

همزمان گردان های شهدای الاقصی از هدف قرار دادن یک خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی با گلوله «آر پی جی» در شرق اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه و وارد کردن تلفات به این رژیم خبر دادند.

گردان های المجاهدین نیز اعلام کرد که یک دستگاه تانک ارتش رژیم صهیونیستی را با مشارکت سرایا القدس در اردوگاه جبالیا منهدم کرده است.

گردان های عزالدین القسام نیز از شلیک یک فروند موشک «سام ۷» به سمت بالگرد آپاچی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال اردوگاه جبالیا در نوار غزه خبر دادند.

پیش از این، ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن بیش از ۶۲۰ نفر از نظامیان خود در جنگ علیه نوار غزه اذعان کرده بود.

پس از گذشت بیش از هشت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌ جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از نزدیک به هشت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را نیز به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

بر اساس آخرین آمار منتشر شده از سوی وزارت بهداشت غزه، آمار شهدای غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ و همزمان با آغاز طوفان الاقصی تاکنون به ۳۵ هزار و ۳۰۳ نفر و آمار مجروحان به ۷۹ هزار و ۲۶۱ نفر رسیده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha