معاون عمرانی استاندار: روند اجرایی طرحهای زیرساختی در فارس شتابان است

شیراز-ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس از شتاب بخشی روند اجرایی طرحهای عمرانی بویژه در حوزه راهسازی این استان خبر داد .

محمود رضایی کوچی شنبه در نشست شورای اداری فارس ضمن تسلیت شهادت شهیدان خدمت به ویژه آیت الله رییسی گفت: شهید رییسی همواره دغدغه خدمت به مردم را داشت و در این راه نیز به شهادت رسید و ما نیز وظیفه داریم در ادامه همان مسیر برای به نتیجه رسیدن و تکمیل پروژه‌های عمرانی تلاش و کوشش خود را چند برابر کنیم.

وی افزود: در راستای خدمت به مردم، طی هفته جاری شاهد افتتاح پروژه خط آهن اقلید – یزد با حضور وزیر راه و شهرسازی خواهیم بود.

رضایی کوچی اضافه کرد: این پروژه ریلی یکی از پروژه های تاثیرگذار کشور است و برای توسعه استان نیز بسیار موثر است.

او اظهار کرد: تعیین تکلیف بزرگترین پروژه ریلی کشور یعنی راه آهن شیراز - بوشهر با ۴۵۰ کیلومتر طول از دیگر اقداماتی است که با جدیت دنبال خواهد شد و این پروژه هم اینک توسط پیمانکاران در حال اجرا است و با توجه به وعده دولت شهید رییسی و حمایت های مالی صورت گرفته، در کوتاه ترین زمان ممکن آماده بهره برداری خواهد شد.

وی گفت: نهضت ملی مسکن از دیگر طرح های مهمی بود که همواره از سوی شهید آیت الله رییسی مورد تاکید قرار گرفت و در استان فارس نیز حدود ۲۰۰ هزار واحد باید ساخته شود که انتظار می رود فرمانداران و سایر عوامل دخیل در اجرای این طرح، با کوشش و تلاش بیشتر کمک کنند که این طرح به سرانجام برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha