۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۰
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85487019
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: بستر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در کامیاران فراهم شود

سنندج- ایرنا- ‍فرماندار شهرستان کامیاران گفت: بستر و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری در این شهرستان به طور مطلوب فراهم شود.

به گزارش ایرنا، کیانوش ثقفی نیا روز شنبه در جلسه فوق العاده ستاد انتخابات این شهرستان با بیان اینکه ایران اسلامی با شهادت رئیس جمهور مردمی ، شخصیت بی نظیری را از دست داد و باعث حزن و انده همه ما شد، اظهار کرد: با شهادت سید محرومان، خادم الرضا(ع)، موظف به برگزاری انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری با استناد به اصل یکصد و سی‌ و یک قانون اساسی هستیم.

وی ضمن تاکید لازم بر برنامه ریزی برای تدارک و فراهم کردن مقدمات انتخابات ریاست جمهوری افزود: تجربه برگزاری موفق انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال ۱۴۰۲ می‌تواند در زمینه برگزاری هر چه بهتر این انتخابات موثر باشد.

فرماندار شهرستان کامیاران به اهمیت برگزاری این انتخابات با عنایت به تلاش ها و خدماتی که دولت سیزدهم به منظور اجرای پروژه های مهم در اقصی نقاط کشور انجام داده و بخشی از آن نیز ادامه دارد اشاره کرد و افزود: باید همه تلاش خود را برای فراهم کردن شرایط مشارکت حداکثری با هدف تشکیل دولتی قویی همانند دولت شهید آیت الله رئیسی بکار گیریم.

در پی شهادت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب ایران اسلامی در حادثه سقوط بالگرد، با استناد به قانون اساسی مسئولیت قوه مجریه بر عهده دکتر مخبر معاون اول قرار گرفته و سران قوا لازم است ظرف مدت ۵۰ روز نسبت به برگزاری انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری اقدام کنند و این جلسه در شهرستان کامیاران در راستای اهداف و برنامه های اعلام شده ستاد انتخابات کشور تشکیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha