۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۴۱
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85488770
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

بازاریان سنندجی برای شهید آیت‌الله رئیسی مجلس بزرگداشت برگزار کردند+فیلم

سنندج- ایرنا- جمعی از سادات و بازاریان سنندجی روز شنبه در مسجد والی این شهر برای شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانش مجلس بزرگداشت برگزار کردند.

به گزارش ایرنا، در پی شهادت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب ایران اسلامی و همراهانش در حادثه سقوط بالگرد، در اقصی نقاط کشور مراسم بزرگداشت به همت نهادهای دولتی، خصوصی و مردمی برگزار شده و یا در حال برگزاری است.

جمعی از سادات، اصناف و بازاریان سنندجی هم امروز شنبه در مسجد والی سنندج مجلس بزرگداشتی برای این شهدای عالیقدر برگزار کردند که تعداد زیادی از مسئولان استان هم در آن حضور یافتند.

در این مراسم تعدادی از قاریان برای شادی روح شهدای گرانقدر اسلام و انقلاب به ویژه شهید آیت الله رئیسی و همراهانش آیاتی از کلام الله مجید را قرائت و به روح این شهدا هدیه کردند.

رفع دغدغه‌های مردم در اولویت شهید آیت‌الله رئیسی بود

نماینده ولی فقیه در کردستان در این مراسم اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی بیش از انتظاری که از او به عنوان رئیس جمهور کشور می شد، عمل کرد و اینگونه میزان و ملاکی را برای دیگر روسای جمهور کشور قرار داد.

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی با اشاره به اینکه رئیس جمهور شهید در طول یک سال سه مرتبه به استان کردستان سفر کرد، افزود: این سفرها دستاوردهای بزرگی به دنبال داشت که نتیجه نگاه ویژه این شهید بزرگوار به کردستان بود.

وی ادامه داد: شهید آیت الله رئیسی سال ۱۴۰۱ در بازدید از پروژه نیمه تمام فرودگاه سقز بیان کرد در سفر بعدی ما به این استان باید هواپیما در این فرودگاه فرود آید و همین گونه هم شد.

نماینده ولی فقیه در کردستان بیان کرد: رفع دغدغه ها و توجه به مسائل معیشتی مردم در اولویت برنامه‌ها و کارهای شهید آیت‌الله رئیسی بود و همه مسئولان باید از منش این شهید گرانقدر الگو بگیرند.

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha