۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۳۵
کد خبر: 85482305
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار مازندران: دولت حامی گروه های جهادی است

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۳۵
کد خبر: 85482305
استاندار مازندران: دولت حامی گروه های جهادی است

ساری - ایرنا - استاندار مازندران با بیان این که تعامل خوبی بین دولت و گروه های جهادی استان وجود دارد، گفت: دولت در قالب طرح های مشارکت مردمی حامی گروه های جهادی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ یوسف نوری روز یکشنبه در آیین اختتامیه اردوهای جهادی دانشجویی مازندران در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل اظهار کرد: دولت سیزدهم توجه ویژه ای به طرح های مشارکت مردمی به خصوص گروه های جهادی دارد.

وی خاطرنشان کرد: شکل گیری گروه های جهادی به خصوص در بین جوانان و دانشجویان یکی از برکات جمهوری اسلامی است که در سراسر کشور گسترش پیدا کرد.

استاندار مازندران با بیان این که حفظ این تفکر جهادی در بین دانشجویان یک امر مهمی تلقی می شود، بیان کرد: هر ساله شاهد گسترش گروه های جهادی در سراسر کشور هستیم و باید قدرشناس جوانان مومن سرزمین خود باشیم.

نوری ادامه داد: بسیاری از دانشجویان گروه های جهادی که در سالهای گذشته در مناطق محروم فعالیت داشتند در زمان حاضر از مدیران موفق در جمهوری اسلامی ایران محسوب می شوند.

در این مراسم به تعدادی از جهادگران مازندران با اهدای لوح سپاس و تندیس قدرشناسی شد.

استاندار مازندران: دولت حامی گروه های جهادی است

دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل بعد از برگزاری مراسم اختتامیه با تجمع در مقابل ساختمان مرکزی این دانشگاه ضمن محکومیت جنایت رژیم کودک کوش صهیونیستی، حمایت خود را از دانشجویان معترض دانشگاه های جهان که این روزها بر علیه رژیم غاصب تجمع می کنند اعلام کردند.

این دانشجویان به همراه استاندار مازندران و مدیران دانشگاه با شعارهای حماسی از مظلومیت مردم بی دفاع فلسطین حمایت کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha