آرمان انقلاب اسلامی در دفاع ازفلسطین در دانشگاههای آمریکا واروپا مورد توجه قرار گرفته است

اسلامشهر- ایرنا - فرماندار اسلامشهر گفت : آرمان انقلاب اسلامی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین در دانشگاهای مختلف آمریکا و اروپا مورد توجه و حمایت قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، حسین حبیبی روز یکشنبه در این آئین ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت امام رضا(ع) و دهه کرامت اظهار داشت: با لطف خداوند این مرحله از انتخابات نیز با همدلی، همراهی و تلاش ۵۵۰۰نفر از عوامل اجرائی، نظارت، بازرسی، فراجا و اعضای کمیته های ستاد انتخابات و با پشتیبانی‌های اعضای شورای تامین، ائمه جمعه، شهرداران و بخشداران به بهترین نحو ممکن برگزار شد.

آئین تجلیل از دست اندرکاران برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور فرماندار اسلامشهر و ائمه جمعه احمدآباد مستوفی و واوان برگزار شد.

آرمان انقلاب اسلامی در دفاع ازفلسطین در دانشگاههای آمریکا واروپا مورد توجه قرار گرفته است

وی با اشاره به تحولاتی که در منطقه و جهان حول محور غزه و در محکومیت جنایتهای رژیم صهیونیستی در جریان است، افزود: امروز نگاه بسیاری از آزادی خواهان و ملت های بیدار و آگاه در اقصی نقاط دنیا به ایران اسلامی است و آرمان انقلاب اسلامی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین در دانشگاهای مختلف آمریکا و اروپا مورد توجه و حمایت قرار گرفته است.

فرماندار اسلامشهر ادامه داد: بی تردید تصمیمات مجلس دوازدهم پس از شروع بکار در این شرایطی که کشور در آن قرار دارد به قوی تر شدن روز افزون ایران اسلامی و همچنین جریان سازی بیش از پیش درباره آرمان های انقلاب اسلامی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین کمک خواهد کرد.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان با بیان اینکه روند اجرائی انتخابات از یکم مردادماه سال گذشته آغاز شده بود خاطرنشان ساخت: در کنار حسن فعلی و اجرای صحیح روند انتخابات، انگیزه الهی دست اندرکاران انتخابات نیز بسیار مهم بود و انشااله مجلس دوازدهم که همه ما در تشکیل آن سهیم بودیم با تصمیمات خود در کشور امید آفرین باشد و در مسیر رفع مشکلات گام بردارد.

شهرستان اسلامشهر در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha