بارش باران از عصر امروز سه شنبه در خراسان رضوی آغاز می‌شود + فیلم

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران از عصر امروز سه‌شنبه از نواحی غربی استان آغاز می‌شود و به تدریج همه نقاط خراسان رضوی را فرا می‌گیرد.

سارا حکمی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بارش ها در روزهای پایانی هفته جاری به اوج خود خواهد رسید و تا اوایل هفته آینده نیز تداوم خواهد داشت.

وی ادامه داد: بارش ها در مناطق غربی، شمالی و مرکزی خراسان رضوی همراه با رعد و برق و احتمال وقوع تگرگ خواهد بود که در این خصوص هشدار نارنجی هواشناسی صادر شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: باتوجه به رگباری بودن بارش ها، وقوع سیلاب، رواناب و آبگرفتگی برای مناطق مستعد استان پیش بینی می‌شود.

حکمی افزود: کاهش نسبی دما و وزش باد به نسبت شدید از دیگر پیامدهای این سامانه ناپایدار جوی است که در برخی از نقاط به خصوص مناطق کوهستانی و مرکزی خراسان رضوی غالب خواهد بود.

وی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته، قوچان با ۱۴ و داورزن با ۳۹ درجه سانتیگراد به ترتیب خنک ترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۹ تا ۳۲ درجه را به ثبت رسانده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha