۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۵۲
کد خبر: 85470026
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

بارش رگباری باران در خراسان رضوی ادامه دارد

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۵۲
کد خبر: 85470026
بارش رگباری باران در خراسان رضوی ادامه دارد

مشهد-ایرنا-کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: باران رگباری روز گذشته در ۲۹ شهرستان استان بر زمین نشست که این بارش ها از عصر امروز با شدت و حجمی بیشتر در خراسان رضوی ادامه خواهد یافت.

سارا حکمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش های روز گذشته رگباری بود و موجب آبگرفتگی و ایجاد رواناب در مناطق شمالی و کوهستانی شد.

وی ادامه داد: بارش ها از عصر امروز چهارشنبه با شدت بیشتر در مناطق مختلف ادامه خواهد داشت که با توجه به حجم زیاد بارش ها، امشب و فردا نیز شاهد آبگرفتگی و وقوع سیلاب در نقاط مستعد خواهیم بود و دما بین ۱۲ تا ۱۵ درجه در مناطق مختلف کاهش خواهد یافت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: وزش باد یکی دیگر از پدیده های غالب در استان بوده است به طوری که روز گذشته شهرستان سبزوار با ۱۰۹ کیلومتر در ساعت، بیشترین سرعت باد را به ثبت رسانده است.

حکمی افزود: بارش باران روز پنجشنبه هفته جاری به اوج خود خواهد رسید و در این خصوص هشدار هواشناسی سطح نارنجی نیز صادر شده است.

وی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته، فریمان با هفت و سبزوار با ۳۱ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط خراسان رضوی بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۲ تا ۲۴ درجه را به ثبت رسانده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha