افتتاح طرح‌های "یادگار ابراهیم" در خراسان رضوی آغاز شد

مشهد- ایرنا- مدیر کل حوزه استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: افتتاح رسمی بیش از ۴۰ طرح در حوزه‌های مختلف، که برای سفر دوم رئیس جمهور به خراسان رضوی آماده بهره‌برداری شده بود، از امروز با عنوان "یادگار ابراهیم" در این استان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، ناصر نعمتی روز شنبه با انتشار پیامی در فضای مجازی افزود: علیرغم شهادت آیت الله رئیسی، راه خدمت و تلاش وی به یاد او و با عنوان "یادگار ابراهیم" ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: معاون استاندار خراسان رضوی نیز روز پنجشنبه خبر داد که رئیس جمهور شهید قصد سفر به خراسان رضوی را داشته است، اما قرار رئیسی با مردم خراسان رضوی جور دیگری رقم خورد.

جواد خدایی در فضای مجازی اعلام کرده بود: طبق قرار، از ماه‌ها پیش در حال تدارک طرح ها و برنامه‌های مختلف برای دومین سفر رسمی رئیس جمهور به مشهد مقدس و استان خراسان رضوی در دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) بودیم ولی این سفر اکنون طبق قرار تحقق یافت ولی به شکلی دیگر...

هنوز جزییات رسمی از طرح هایی که قرار بود در دور دوم سفر رییس جمهور شهید در خراسان رضوی به افتتاح برسد، اعلام نشده است.

بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی»، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و وی با همراهان خود همزمان با شب ولادت امام رئوف علی بن موسی الرضا(ع) به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش ایرنا، روز جمعه آیین افتتاح ۲۲ طرح بهداشتی، درمانی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، رییس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مجتمع آموزشی خوارزمی این شهر برگزار شد.

آیین بهره برداری از دیگر طرح های بهداشتی، درمانی و آموزشی و پژوهشی در شهرستان های قوچان، کلات، فریمان، رشتخوار و طرقبه - شاندیز از توابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز به صورت همایش مجازی برگزار شد.

در نخستین سفر استانی دولت سیزدهم به خراسان رضوی ۱۷۵ مصوبه با ۲۶۶ هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه بخش‌های مختلف این استان به تصویب رسیده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha