بلیط پاریس در دستان بانوی کرمانشاهی/ سومین حضور متوالی در پاراالمپیک

کرمانشاه - ایرنا - «شهلا بهروزی‌راد» با قرار گرفتن در رده سوم مسابقه نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کرده و برای سومین بار مجوز حضور در رقابت‌های پارالمپیک را به دست آورد.

به گزارش ایرنا، در ادامه مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی پارالمپیک پاراکانو که به میزبانی شهر «سگد» مجارستان در جریان است شهلا بهروزی‌راد در مسابقه نیمه‌نهایی کلاس KL۳ بانوان با حریفان خود رو به رو شد.

بهروزی‌راد در این رقابت در خط سه مسابقه با نمایندگان هند، مجارستان، اسپانیا، ایتالیا، دو حریف از استرالیا و دو حریف از چین رو به رو شد و در پایان با زمان ۵۰.۹۶ ثانیه پس از نمایندگان اسپانیا و ایتالیا در رده سوم قرار گرفت و راهی فینال A شد.

شهلا بهروزی‌راد، دارنده مدال نقره بازی‌های پاراآسیایی هانگژو با کسب این عنوان توانست جواز حضور در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کند.

بلیط پاریس در دستان بانوی کرمانشاهی/ سومین حضور متوالی در پاراالمپیک

این بانوی شایسه کرمانشاهی متولد ۱۶ شهریورماه ۱۳۶۴ است و یکی از ملی پوشان باسابقه این رشته در استان کرمانشاه و کشور محسوب می شود که سابقه حضور در ۲ دوره پاراالمپیک ریو و توکیو را نیز در کارنامه خود دارد.

وی اولین بانوی ایرانی است که سال ۲۰۱۶ توانست در رقابت های پارالمپیک قایقرانی حضور پیدا کند، این بانوی کرمانشاهی سال گذشته در رقابت‌های پاراکانو قهرمانی آسیا نیز موفق به کسب طلا شد.

رقابت‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ نیز تابستان امسال به میزبانی پاریس فرانسه برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha