بانوی قایقران کرمانشاهی به رقابت‌های پاراکانو قهرمانی آسیا اعزام می‌شود

کرمانشاه - ایرنا - رییس هیات قایقرانی استان کرمانشاه گفت: شهلا بهروزی راد قایقران پرافتخار استان به رقابت های پاراکانو قهرمانی آسیا اعزام می شود.

محمدصدیق حشمتیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مسابقات قایقرانی قهرمانی پاراکانو و آب‌های آرام زیر ۲۳ سال و جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت در سمرقند ازبکستان برگزار می‌شود که شهلا بهروزی‌راد، در بخش پاراکانو بانوان در این رقابت ها حضور خواهد داشت.

وی افزود: تیم ایران در این دوره از مسابقات با ترکیب ۱۸ قایقران و پنج مربی حضور خواهد داشت.

رییس هیات قایقرانی استان کرمانشاه اضافه کرد: شهلا بهروزی‌راد، رویا سلطانی و سارا عبدالملکی در پاراکانو بانوان با رقبای خود در این مسابقات رقابت خواهند کرد.

بانوی قایقران کرمانشاهی به رقابت‌های پاراکانو قهرمانی آسیا اعزام می‌شود

حشمتیان ادامه داد: ترنم اکبرزاده و ارشین رضانژاد در کایاک بانوان جوانان، تانیا کارگرپور و الناز شفیعیان در کایاک زیر ۲۳ سال بانوان، مائده شورگشتی و هدیه خیرآبادی در کانو زیر ۲۳ سال بانوان، داریوش محمدی و علیرضا خمسه در بخش کایاک مردان جوانان، عباس حسینی و یزدان زراعت‌کار در کایاک زیر ۲۳ سال مردان، شایان حسینی در کانوی زیر ۲۳ سال مردان و اسلام جاهدی، آبتین زرجو، مسعود قیصری و سعید حسین‌پور در پاراکانو مردان نفرات اعزامی به مسابقات هستند.

وی ادامه داد: پدرو سنا سرمربی، مهسا مجللی مربی بانوان آب‌های آرام، محسن میلاد مربی پاراکانو، رضا رئیسی کمک مربی آب‌های آرام و صبا رحمتی دستیار مربی پارکانو نیز اعضای کادر فنی اعزامی به این رقابت هستند.

به گزارش ایرنا، شهلا بهروزی‌راد متولد ۱۶ شهریورماه ۱۳۶۴ یکی از ملی پوشان باسابقه این رشته در استان کرمانشاه و کشور است که سابقه حضور در 2 دوره پاراالمپیک ریو و توکیو را در کارنامه خود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha