۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۳۵
کد خبر: 85470683
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

۹۵ درصد سهم یزد در برنامه چهار ساله تولید مسکن محقق شد

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۳۵
کد خبر: 85470683
۹۵ درصد سهم یزد در برنامه چهار ساله تولید مسکن محقق شد

یزد - ایرنا - استاندار یزد گفت: سهم استان در برنامه چهار ساله تولید مسکن هشت هزار و ۱۰۰ واحد است که اکنون ۹۵ درصد آن محقق شده است.

به گزارش ایرنا، «مهران فاطمی» عصر چهارشنبه در نشست شورای مسکن استان یزد افزود: در طرح نهضت ملی مسکن بخش‌های مختلفی تعریف شده که یکی از آنها نوسازی بافت‌های فرسوده با نگاه تولید مسکن در این مناطق است.

وی ادامه داد: این مهم با توجه به فراهم بودن زیرساخت در بافت‌های فرسوده و به منظور جلوگیری از توسعه افقی شهرها در دستور کار قرار گیرد.

استاندار یزد اظهار کرد: در بسته‌های تشویقی برای نوسازی بافت‌های فرسوده عقب هستیم و باید بسته‌های تشویقی جذاب‌تر شود و برای مردم جاذبه اقتصادی داشته باشد.

وی تصریح کرد: در همین راستا باید یک بسته جذاب تشویقی تدوین و دفاتر تسهیل‌گری راه اندازی شود تا بتوانیم نوسازی بافت‌های فرسوده را با سرعت بیشتری دنبال کنیم.

به گفته فاطمی، حریم بافت تاریخی و عدم صدور پروانه برای زمین‌های قولنامه‌ای از جمله مشکلات مطرح شده است که همه اینها در یک بسته تشویقی طی مدت دو هفته نهایی و در شواری مسکن استان مصوب شود و همین مبنای عمل شهرداری‌ها و شورای مسکن در سراسر استان باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha