۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۰۲
کد خبر: 85467367
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۶۰ واحد مسکن ملی شاهدیه یزد تا خرداد ماه تحویل می‌شود + فیلم

یزد-ایرنا- فرماندار یزد گفت: ۶۰ واحد از ۱۲۰ واحد مسکن ملی در شهر شاهدیه تا خرداد ماه امسال تحویل می شود و متقاضیان باید نسبت به تکمیل آورده خود اقدام کنند.

سید محمد رضا مدرسی، روز دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه مسکن ملی شاهدیه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این پروژه ۱۲۰ واحد مسکونی در قالب ۶ بلوک ۲۰ واحدی ساخته شده است .

وی ادامه داد: تاکنون ۶۰ واحد از این پروژه در قالب سه بلوک در مرحله نازک‌کاری و سفت‌کاری است و این واحدها تا پایان خرداد ماه آماده واگذاری به متقاضیان خواهد شد همچنین ۶۰ واحد باقی‌مانده نیز در قالب سه بلوک در حال ساخت است،

فرماندار یزد گفت: این واحدها نیز تا سه ماه آینده آماده تحویل خواهد شد و دستگاه‌های خدمات‌رسان نسبت به تامین انشعابات آب، برق، گاز و مخابرات این واحدها اقدام کرده‌اند ، همچنین از متقاضیان در خواست داریم تا نسبت به تکمیل آورده خود اقدام کنند.

مدرسی اظهار داشت: آماده‌سازی ۱۶.۵ هکتار زمین برای احداث ۳۰۰ واحد مسکن ویلایی و خودمالکی نیز در این شهر در حال انجام است و این واحدها در قالب طرح جوانی جمعیت احداث خواهد شد همچنین از همکاری دستگاه‌ها و به‌ویژه شهرداری شاهدیه در تسهیل صدور پروانه و آماده‌سازی زمین برای احداث واحدهای مسکن ملی در این شهر قدردانی می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha