میز خدمت وزارت اقتصاد در آستانه سفر رییس جمهور به قم افتتاح شد

قم - ایرنا - در آستانه دومین سفر رییس جمهور و هیات دولت به قم، میز خدمت وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور رضا خواجه نائینی معاون توسعه مدیریت و منابع به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر امور اقتصادی و دارایی در استان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون وزیر اقتصاد روز چهارشنبه درآئین افتتاح میز خدمت وزارت اقتصاد در استان قم ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت و ایام ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) بیان داشت: نخستین شاخص برگزاری یک میز خدمت موفق و دیدار چهره به چهره موثر، خوب شنیدن صحبت‌ها، مسائل و مشکلات مردم است و آنچه در مرتبه نخست حس خوب را به مراجعان منتقل می کند، برخورد مناسب و خوب شنیدن مسائل مردم است و این حس خوب کاملا به مراجعین منتقل می‌شود.

خواجه نائینی ادامه داد: بر پایی سه روزه میز خدمت در این استان، فرصتی است تا مدیران و کارشناسان فنی دستگاه‌ها، با وقت گذاری و دقت بیشتری به چالش‌ها و مشکلات مردم در حوزه وظایف دستگاهی خود پی ببرند و در تصمیم گیری‌های آتی و مدیریت اجرا، این مسائل و چالش ها را لحاظ کنند.

وی ضمن تاکید بر افزایش همکاری و تقویت روابط بین بخشی در دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد گفت: در زمان برگزاری میز خدمت انتظار می‌رود که تقویت روابط بین بخشی صورت گیرد و مدیران امور بانکی، مالیاتی و گمرک نسبت به حل مسائل مردم، هم افزایی بیشتری داشته باشند و در صورت نیاز به حل مسئله ای توسط دو دستگاه تابعه، حتما با بالاترین سطح همکاری، پاسخگویی و پیگیری مسائل مراجعان صورت گیرد.

وی بیان داشت: مدیران بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی تابعه در مدت برگزاری میز خدمت، حتما حضور کامل در این مرکز داشته باشند.

معاون وزیر اقتصاد با تأکید بر اینکه در دور دوم سفرهای استانی درخواست وام های خرد از طریق سامانه ۱۱۱ پیگیری خواهد شد، بیان کرد: مدیران و پاسخگویان میز خدمت، راهنمایی لازم را جهت ثبت درخواست در سامانه ۱۱۱ و یا تحویل درخواست های وام به خودروهای مقابل استانداری به مردم داشته باشند.

۲۴ میز خدمت دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد در استان قم

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی قم نیز در ابتدای این مراسم ضمن تقدیر از حضور همه مدیران ملی و استانی به منظور رسیدگی به مشکلات مردم گفت: در میز ارتباطات مردمی در دور دوم سفر ریاست جمهوری به قم، تعداد ۲۴ میز خدمت با حضور مدیران بانک ها و دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد به مردم خدمات رسانی و پاسخگویی خواهند داشت.

مهدی فراهانی ضمن تشکر از همکاری و هماهنگی دستگاه‌های تابعه در فضا سازی و برپایی میز خدمت در این اداره کل، بر ارتباط گیری دلسوزانه و دغدغه مندانه با مراجعان تاکید کرد و افزود: هدف از برپایی میز ارتباطات، اجرای یک برنامه نمایشی و صرفا تحقق بخشنامه ها و دستورات مربوط به میز خدمت نیست بلکه، کارایی، اثربخشی و توجه جدی برای پیگیری‌ و رفع مشکلات مردم، هدف اصلی از برپایی میز خدمت است.

دور دوم سفر رئیس جمهور و اعضای هیات دولت فردا پنجشنبه به استان قم انجام می‌شود، برای این سفر برنامه‌های متنوع و از پیش تعیین شده مختلفی تدارک دیده شده‌است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha