مراجعه بیش از چهار هزار نفر به میزهای خدمت وزارت اقتصاد در خوزستان

اهواز- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: چهار هزار و ۵۰۷ نفر به میزهای خدمت ایجاد شده این وزارتخانه در استان در جریان دور دوم سفر هیات دولت به خوزستان مراجعه کردند و مشکلات و مسائل خود را مطرح نمودند.

به گزارش ایرنا ذبیح اله سلمانی امروز در محل میز خدمت وزارتخانه اقتصاد در اهواز در جمع خبرنگاران بیان کرد: از روز چهارشنبه هفته جاری وزارتخانه ۲۹ میز خدمت در حوزه های مختلف وزارت اقتصاد، سازمان مالیاتی کشور، سازمان بورس، سازمان اموال تملیکی، خصوصی سازی، گمرک جمهوری اسلامی، بانک، بیمه ها و سایر سازمان های تابعه وزارت اقتصاد در خوزستان ایجاد کرده است.

وی گفت: اکثر مراجعات در حوزه های بانکی و متقاضی تسهیلات بخصوص تسهیلات خرد بودند، تعدادی دیگر نیز در حوزه مودیان مالیاتی از جمله بخشودگی جرایم، تقسیط مالیات مانده و بدهی بودند.

نماینده تام الاختیار وزیر ادامه داد: همچنین در حوزه های شرکت هایی که خواستار تسهیلات بودند از طریق تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و همچنین از تسهیلات بانکی منابع خود بانک ها یا از حوزه صندوق کارآفرینی امید تا جایی که قوانین و مقررات اجازه می داد دستورات لازم صادر شد.

سلمانی با اشاره به تخصیص وام قرض الحسنه ۱۵۰ میلیون ریالی به مردم اظهار داشت: برای ثبت نام نیازی به مراجعه حضوری نیست و می توانند از طریق سامانه ۱۱۱ ثبت نام و در خواست خود را ثبت کنند.

وی بیان کرد: برخی وضعیت حاد معشیتی داشتند که مبلغ بیشتری را تقاضا کردند که تا جایی که امکان داشت دستورات لازم را صادر کردیم و نظام بانکی کمک کنند تا این تسهیلات به زودی پرداخت شوند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha