نبرد شدید مبارزان فلسطینی با اشغالگران در رفح/ هلاکت نظامی صهیونیست

تهران-ایرنا- منابع خبری امروز چهارشنبه از نبرد شدید مبارزان فلسطینی با نظامیان ارتش صهیونیستی در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه خبر دادند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس امروز اعلام کرد که در حال نبرد شدید با نظامیان اشغالگر در شرق رفح است.

گردان‌های شهدا الاقصی نیز اعلام کرد که مبارزانش بامداد امروز توانستند یک نظامی صهیونیست در شرق رفح را به هلاکت برسانند.

این گردان ها همچنین گفت که یک خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در شرق شهر رفح با گلوله «آر پی جی» هدف قرار داده و منهدم کرده است.

درگیری‌های شدیدی نیز میان نیروهای مقاومت فلسطین و ارتش رژیم صهیونیستی به‌ویژه در ۲ منطقه عامر و الشوکه و گذرگاه رفح در شرق این شهر در جریان است.

کابینه جنگ رژیم صهیونیستی روز دوشنبه به رغم مخالفت‌های بین‌المللی، تهاجم زمینی به شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه را تائید کرد و ارتش این رژیم، از روز سه‌شنبه بخش فلسطینی گذرگاه رفح در شرق این شهر را اشغال کرده‌ است.

جنبش حماس روز دوشنبه در بیانیه ای تأکید کرد که تدارک ارتش رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح بیانگر اصرار «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم بر تداوم نسل‌کُشی است.

این جنبش تأکید کرد که حمله به رفح هرگز برای ارتش رژیم صهیونیستی تفریحی نخواهد بود و مقاومت قهرمان فلسطین از جمله گردان‌های عزالدین القسام آماده دفاع از ملت، نابودی دشمن و به شکست کشاندن طرح ها و اهداف آن است.

در همین راستا، موسی ابومرزوق رئیس دفتر روابط بین الملل جنبش حماس تاکید کرد: اگر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل خواهان حفظ جان اسیران صهیونیستِ باقی مانده در نزد مقاومت فلسطین است، باید پیشنهاد قطر و مصر برای برقراری آتش بس را بپذیرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha