۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۰۰
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 85469675
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مناطق مختلف نوار غزه زیر حملات ارتش اسرائیل/ دهها نفر شهید و زخمی شدند

تهران - ایرنا - مناطق مختلف نوار غزه بویژه شرق شهر رفح همچنان زیر حملات هوایی، زمینی و دریایی ارتش رژیم صهیونیستی قرار دارد که در جریان آن تاکنون دهها نفر شهید و زخمی شده اند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب فلسطین، همزمان با گلوله باران شدید شرق شهر رفح از سوی واحدهای توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی، بالگردهای نظامی این رژیم نیز اقدام به تیراندازی به سوی ساکنان این منطقه کرده اند.

خودروهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی نیز منطقه طرح «عامر» در شرق را هدف تیراندازی گسترده قرار داده اند و درگیری های بسیار شدیدی در شرق رفح بین نظامیان رژیم اسرائیل و رزمندگان مقاومت صورت گرفته است.

قایق های نظامی ارتش رژیم اسرائیل نیز به سمت شهر رفح تیراندازی کرده اند و به یک خانه مسکونی در شرق شهر رفح هدف حمله نظامیان صهیونیست قرار گرفته است.

گلوله باران و تیراندازی شدید توسط نظامیان رژیم صهیونیستی در محله السلام در شرق رفح نیز ادامه دارد و درگیری های شدیدی بین نظامیان رژیم صهیونیستی و نیروهای مقاومت در این محله به وجود آمده است.

در این پیوند، جنگنده های رژیم اسرائیل اطراف فرودگاه ویران شده نوار غزه در شرق شهر رفح را بمباران و بالگردهای این رژیم نیز اقدام به تیراندازی در اطراف گذرگاه رفح کردند.

شب گذشته نیز نظامیان رژیم صهیونیستی یک خانه را در مرکز شهر رفح هدف قرار دادند که بر اثر آن ۲ فلسطینی شهید و ۸ نفر دیگر مجروح شدند.

ارتش رژیم اسرائیل همچنین یک آپارتمان در برج قشطه در مرکز رفح را هدف قرار دارد که بر اثر آن شماری شهید و زخمی شدند.

خبرگزاری شهاب در ادامه از حملات توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق شرق اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه و شمال اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه خبر داد.

جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه المغرقه در شمال اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه نیز حمله و یک زمین کشاورزی در منطقه حجر الدیک واقع در این منطقه را بمباران کردند.

جنگنده های رژیم اسرائیل در عملیاتی دیگر شمال بیت لاهیا در شمال نوار غزه را هدف قرار دادند و بر اثر شلیک توپخانه ارتش این رژیم به شهر خزاعه در شرق استان خان یونس در جنوب نوار غزه، یک فلسطینی شهید و تعدادی دیگر مجروح شدند.

جنگنده های ارتش اسرائیل همچنین شرق منطقه المصدر در مرکز نوار غزه و اطراف بیمارستان اندونزی در شمال غزه را هدف قرار دادند و اطراف بلندی های الهوا در نوار غزه نیز هدف حملات توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

ارتش رژیم صهیونیستی از بامداد دیروز (سه شنبه) حملات به مناطق مختلف شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه و نیز یورش زمینی به بخش فلسطینی گذرگاه رفح را آغاز کرد.

این عملیات تنها ساعاتی پس از آن آغاز شد که جنبش حماس اعلام کرد که پیشنهاد آتش بس مصر و قطر را پذیرفته اما رژیم صهیونیستی گفته است که این پیشنهاد خواسته‌های ضروری این رژیم را تامین نمی‌کند.

رژیم صهیونیستی گذرگاه رفح در مرز جنوب نوار غزه با مصر را تصرف کرده و انتقال کمک‌های بشردوستانه متوقف شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha