۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۵۳
کد خبرنگار: 5616
کد خبر: 85469584
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

نوش آبادی: مردم نیازمند نمایندگانی با شناخت کامل و درک صحیح از مسائل کشور هستند +فیلم

ورامین - ایرنا - نامزد انتخاباتی مجلس دوازدهم و عضو فعلی کمیسیون امنیت ملی و خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم امروز نیازمند نمایندگانی هستند که با شناخت کامل و درک درست از مسائل کشور و با یک تجربه مفید و ارزنده بتوانند به کشور خدمت کنند.

حسین نوش آبادی کاندیدای مردم ورامین ، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا،با اشاره به جایگاه مجلس شورای اسلامی در کشور اظهار داشت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در خصوص تبیین جایگاه مجلس شورای اسلامی ، مجلس را به عنوان بالاترین نهاد که راس امور کشور است قلمداد کردند و مقام معظم رهبری(حفظه الله) فرمودند مجلس یک رکن اصلی در تصمیم گیری های کشور و به عنوان مرکز ثقل کلان کشور است.
وی در ادامه افزود: براساس چنین جایگاهی مردم نمایندگان مجلس را انتخاب می کنند و نسبت به برنامه های آینده کشور برای حل مسائل مختلف در بخش های فرهنگی اجتماعی و سیاسی طرح هایی را در نظر دارند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: با تجربه ۳ دوره که در مجلس دارم و با شناخت از مسائل مختلف در حوزه های اجرایی، فرهنگی و بین الملل و همچنین در راستای تحقق منافع ملی و خواسته های مردم دیار ۱۵ خرداد این دوره هم در انتخابات شرکت کردم.
وی در ادامه بیان کرد: مردم امروز نیازمند نمایندگانی هستند که با شناخت کامل و درک درست از مسائل کشور و با یک تجربه مفید و ارزنده بتوانند به کشور خدمت کنند.
نوش آبادی در ادامه اضافه کرد: پروژه های نیمه تمام طرح های کلان در مجلس، مباحث معیشتی اقتصادی فرهنگی که رهبری عزیز و فرزانه بر آن تاکید دارند از جمله برنامه های پیش روی مجلس است که باید به آن پرداخته شود.
وی در پایان با اشاره به جایگاه قانونی نماینده در امر وضع قانون و نظارت بر اجرای آن خاطرنشان کرد: ۲۹۰ نماینده مجلس حق اظهار نظر دارند و قائم به شخص هستند. مجلس محل اقتدار است و وظیفه نماینده مجلس پرسش و تذکر و استیضاح است‌.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha